دوره آموزشی رسانا برگزار می‌شود

اسماعیل نیک نفس از برگزاری دوره آموزشی رسانا خبر داد و گفت: این دوره آموزشی فرصتی برای فعالان فرهنگی علاقمند به تولید محتوا و انجام کار رسانه ای است.

اسماعیل نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری دوره آموزشی رسانا خبر داد و گفت: این دوره آموزشی فرصتی برای فعالان فرهنگی علاقمند به تولید محتوا و انجام کار رسانه ای است.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان افزود: دوره آموزشی رسانا شامل آموزش تخصصی تولید محتوا با موبایل است تکنیک های دست یابی به یک رسانه محلی موفق را آموزش می دهیم.

وی ابراز کرد: این دوره آموزشی همراه با آموزش انواع تکنیک های عکاسی و فیلمبرداری با موبایل و همچنین آموزش انواع اصول و قواعد انجام کار رسانه ای در فضای مجازی است.

نیک نفس با بیان اینکه در دوره آموزشی رسانا از ظرفیت اساتید مجرب کشوری استفاده می کنیم، اظهار کرد: این دوره ویژه رده های سنی ۱۵ تا ۳۰ سال است و به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی جنوب کرمان با اشاره به این که ۱۶ آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در دوره آموزشی رسانا است، عنوان کرد: این دوره آموزشی به همت جبهه فعالین فرهنگی و نیروهای انقلابی و قرارگاه فرهنگی و هنری شهید آوینی جنوب کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1735888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha