آئین اختتامیه دوره آموزشی طرح مبین (یاوران نماز) در خمین برگزار شد

آئین اختتامیه دوره آموزشی طرح مبین (یاوران نماز) ویژه شش استان کشور با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک - بیت تاریخی امام (ره) خمین برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیین اختتامیه، دوره آموزشی طرح مبین، (طرح توانمند سازی و انگیزشی مدیران و امامان جماعت مدارس) 7 استان کشور در خمین زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام رودبارانی، رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این طرح با محوریت ستاد اقامه نماز، اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، برگزار شده است، گفت: یک هزار نفر از مدیران، امامان جماعت و معلمان  از استان های مرکزی، همدان، لرستان، کرمانشاه، اصفهان، قم و قزوین از 23 آبان ماه آغاز و تا 4 آذر ماه ادامه داشت. 

آئین اختتامیه دوره آموزشی طرح مبین (یاوران نماز) در خمین برگزار شد
 رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی با بیان اینکه این طرح با حضور اساتید برتر کشوری از مرکز تخصصی نماز برگزار شد، افزود: افتتاحیه این مراسم با حضور باقری، رئیساداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و مدیران و مسئولان استانی برگزار شد. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی مباحثی همچون اهمیت نماز، شیوه دعوت به نماز، شیوه جذاب سازی و پاسخگویی و پرسمان نماز آموزش داده شده است، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در اجلاس بیست و هفتم فرمودند:((مدارس را مزین کنید به نماز خوانی نوجوانان که این برترین تضمین برای سلامتی آینده جامعه است))  .

کد خبر 1735891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha