برنامه بزرگ تلویزیونی «محفل» به میزبانی اراکی ها برگزار می شود

مدیر کل تبلیغات استان مرکزی از  برگزاری برنامه بزرگ تلویزیونی محفل با حضور چهره های بین المللی قرآنی خبر داد و گفت: این محفل چهارشنبه هشتم آذر ماه در مصلای بیت المقدس شهر اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام جواد فراهانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه محفل به میزبانی مردم اراک، گفت: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن، ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی و ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: استان مرکزی نخستین استانی است که برنامه بزرگ محفل در آن اجرایی می‌شود. 

وی، گفت: حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان ایرانی و بین‌المللی برنامه محفل هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: این برنامه بزرگ فرهنگی با اجرای نجم الدین شریعتی برگزار و از شبکه‌های ۳، خبر، قرآن و آفتاب به صورت مستقیم پخش می‌شود.

حجت الاسلام فراهانی با اشاره به اینکه حضور در این محفل برای همگان آزاد است، خاطر نشان کرد: متقاضیان برای شرکت در این محفل می توانند، جهت ثبت نام عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۱۷ ارسال کنند. 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در پایان به شرکت کنندگان در این محفل پس از قرعه کشی جوایزی همچون اعزام به کربلای معلی و مشهد مقدس به همراه جوایز دیگر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 1735895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha