پشتیبانی دولت سیزدهم از فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مدارس قابل تقدیر است

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به کارنامه قابل قبول و درخشان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان اشاره و تصریح کرد: پشتیبانی دولت برای پررنگ شدن فعالیت‌های اتحادیه در مدرسه قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین تاریخی، عصر دوشنبه(۶ آذر) در نشست صمیمی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با دختران تمدن ساز کرمان؛ به کارنامه قابل قبول و درخشان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان اشاره و تصریح کرد: کرمان؛ از استان‌های پرستاره است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور  خلاقیت، ابتکار، نوآوری، تمیز و دلچسب بودن را از ویژگی‌های برنامه‌های اتحادیه کرمان برشمرد و کمیت و کیفیت این برنامه‌ها را نیز قابل قبول دانست و افزود: برنامه های جریان ساز اتحادیه کرمان، صلابت دارد.

وی تنوع محتوا و الگوسازی را ویژگی دیگر برنامه‌های اتحادیه کرمان عنوان کرد و از پشتیبانی دولت برای پررنگ شدن فعالیت‌های اتحادیه در مدرسه قدردانی کرد.

تاریخی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان در بخش فضای مجازی و رسانه از قدیم پرچمدار بوده است و رسانه را خوب می‌شناسد.

وی در پایان هیئت‌های عزاداری اتحادیه در مدارس  را جزو هیئت‌های پرشور، بانشاط و مستمر دانست که در کرمان برقرار است.

کد خبر 1735916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha