زنان فلسطینی نماد صبر/ مدعیان انسانیت سکوت کرده‌اند

خزعلی با اشاره به اینکه زنان در آینده فلسطین نقش تاثیرگذاری خواهند داشت، گفت: ایستادگی، ایمان و مقاومت زنان غزه زمینه ساز پیروزی بود چراکه رزمندگان مقاومت با حمایت زنان و پشتیبانی مادران، همسران و خواهران خود در جبهه مقاومت مبارزه می کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، انسیه خزعلی در همایش «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت ها و واقعیت ها» که در سالن غدیر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به نقش زنان در آینده فلسطین گفت: به رغم جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، صبر و مقاومت مردم به ثمر نشست و شاهد نصرت الهی بودیم.

معاون امور زنان ریاست جمهوری افزود: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و حامیانش هم نتواستند زمینه ساز پیروزی رژیم اشغالگر شوند چراکه وعده خدا محقق می شود  و خداوند همواره با مظلومان است و سرانجام اسرائیل کودک کش مجبور به پذیرش آتش بس شد و به خواسته های حماس تن داد.

وی با اشاره به استقامت و ایثار مادران و زنان فلسطینی، خاطرنشان کرد: زن فلسطینی با صبر و آرامش کودک شهید خود را از زیر آوار بیرون می آورد و با غرور و صبر تقدیم فلسطین می کرد چراکه نصرت الهی با صابران است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: روحیه بردباری زن فلسطینی است که به وی قدرت می دهد تا خود و خانواده اش به مسیر مقاومت ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: صبر و مقاومت زن فلسطینی ، پیامی به تمام دنیا است، دنیایی که تحت سلطه استکبار است به طوریکه حتی سازمان ملل در برابر جنایات اسرائیل غاصب اقدامی نمی کند و صرفا در کلام جنایات را محکوم می کند.

خزعلی گفت: حدود ۷۰درصد شهدای غزه را زنان و کودکان تشکیل می دادند و این درحالی است که دولت های غربی مدعی انسانیت و حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت کردند.

وی با اشاره به اینکه زنان در آینده فلسطین نقش تاثیرگذاری خواهند داشت، تصریح کرد: ایستادگی، ایمان و مقاومت زنان غزه زمینه ساز پیروزی بود چراکه رزمندگان مقاومت با حمایت زنان و پشتیبانی مادران، همسران و خواهران خود در جبهه مقاومت مبارزه می کردند.

کد خبر 1735946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha