هیئات مذهبی باید کانون جهاد تبیین باشند

رازیانی گفت: هیئات مذهبی شهرستان قروه باید به کانون جهاد تبیین تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست بصیرتی هیئات مذهبی شهرستان قروه ویژه ایام فاطمیه به نقش هیئات مذهبی در عرصه جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: امروز درگیر جنگ ترکیبی، روانی و شناختی برای تغییر ذائقه‌ها و نظام محاسباتی مردم هستیم و دشمن تلاش دارد با این جنگ اذهان عمومی را به هم بریزد.

وی بیان کرد: هیئات مذهبی در مراسمات ایام فاطمیه باید به سمت تبیین حقایق پیش بروند و در این راستا برای شناساندن ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا(س) تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان‌اینکه هیئات باید کانون جهادتبیین باشند، افزود: هم‌افزایی و برگزاری نشست‌های متعدد با استفاده از اساتید دانشگاه و حوزه و آمادگی برای حضور در جامعه هیئت‌ها و پایگاه‌ها برای پاسخ به شبهات می‌تواند راهگشا باشد و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند.

رازیانی تصریح کرد: عدم برگزاری جشن‌ها و مراسم شاد در ایام حزن و ماتم اهل بیت به جهت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و یا یکی از ائمه طاهرین(ع) به نشانه ابراز محبت و ارادت به اهل بیت پیامبر و به جهت رعایت ادب نسبت به آن انوار منیره است.

در پایان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از امام جمعه شهرستان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و از تعدادی هیئات شاخص شهرستان قروه با تقدیم لوح تقدیر و هدایای تجلیل شد.

کد خبر 1735970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha