جامعه بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ فاطمی نیاز دارد

حجت‌الاسلام عاشوری با بیان‌اینکه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از نور و معنویت است، گفت: جامعه بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ فاطمی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام کریم عاشوری امروز(دوشنبه، ۶ آذر) در همایش فاطمیون که با حضور علما، روحانیون، مداحان و شاعران آیینی، هیئت امنای مساجد، حسینه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های مقاومت بسیج، شوراهای اسلامی شهر و روستا در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از نور و معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی  گیلان با بیان‌اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) برای مسلمانان افتخار بزرگی است، افزود: حضرت زهرا(س) الگوی تمام عیار است و اگر ایشان را در زندگی الگو قرار دهیم سعادت در دنیا و آخرت نصیب ما می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ فاطمی نیاز دارد، تصریح‌کرد: ترویج فرهنگ عفت و حیای فاطمی برای هدایت جامعه امری ضروری است.

حجت‌الاسلام عاشوری با بیان‌اینکه حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت فداکاری کرد، گفت: آن بانوی بزرگوار به ما یاد دادند که چگونه باید پای امام خود ایستاد و چگونه خود را فدا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی  گیلان خاطرنشان‌کرد: شهدا در دوران جنگ تحمیلی با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و سیدالشهدا(ع) پای نظام، انقلاب و رهبری ایستادند و خون پاک خود را تقدیم کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) به همراه خون شهدا به ما لیاقت دادند تا فهم درستی از معارف داشته باشیم.

حجت‌الاسلام عاشوری به مسئولان هیئت‌های مذهبی توصیه کرد در حالی که حرمت مساجد را حفظ می‌کنند با تمام توان در راستای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد تلاش کنند و نگذارند دشمنان اسلام و انقلاب به اهداف شوم‌شان برسند.

گفتنی است، مداحی و ذکر مصیبت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) پایان بخش همایش فاطمیون در بندر آستارا بود.

کد خبر 1735975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha