ترور، حاصل ضعف دشمن در میدان مبارزه

مرادزاده با بیان اینکه در میدان منازعات و رقابت ها استکبار جهانی نتوانسته خدشه ای به نظام اسلامی وارد کند گفت: ترورهای کور حاصل ضعف قدرت پاسخگویی صهیونیست در میدان مبارزه است.

علی مرادزاده، معاون آموزش بسیج اساتید کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز ترور شهید فخری زاده و شهدای دیگر ترور و دانشمندان هسته ای در مورد هدف اسراییل از این گونه ترورها گفت: دو عامل اصلی برای منازعات و رقابت ها در جهان وجود دارد که یکی مسایل ایدئولوژیک و دیگری موضوع اقتدار است.

در میدان منازعات و رقابت ها استکبار جهانی نتوانسته خدشه ای به نظام اسلامی وارد کند

وی افزود: در این زمینه دو جبهه وجود دارد که یکی جبهه استکبار جهانی است که ایالات متحده آمریکا و صهیونیست بین الملل در یک جبهه قرار دارند و در جبهه مقابل انقلاب اسلامی ایران و سرپنجه ها و جبهه مقاومت قرار دارند که این دو جبهه از تمام ابزارها و روش ها و نفوذ خود بهره می برند. قواعد میدان نشان می هد که استکبار جهانی و صهیونیسم نتوانسته است در ابعاد ایدئولوژیک بر منطق اسلام غلبه کند و نتوانسته اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدشه وارد کند.

دلایل ترورهای کور استکبار جهانی

وی گفت: وقتی استکبار جهانی در صحنه میدان مبارزه کم آورده باشدیعنی قدرت پاسخگویی درست و منطقی را نداشته باشد دست به حرکت های زیگزالی برای منحرف کردن افکار عمومی و تحت الشعاع قرار دادن ضعف های خود در دنیا می زند و یکی از کارهای آنها ترورهای کوری است که برنامه ریزی می کنند.

مرادزاده خاطر نشان شد: به یاد دارم در اوایل انقلاب در دهه ۶۰ گروهک های ضد انقلاب که عوامل تربیت شده و تحریک شده آمریکایی ها، انگلیسی ها و صهیونیست ها بودند نیز از همین طرح ها بهره برده و افرادی را ترور می کردند زیرا نمی توانستند از پیروزی و ثبات انقلاب و استمرار آن جلوگیری کنند و با ترور افراد می خواستند خدشه و خراشی بر چهره جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

وی گفت: معتقدم هدف آنها این است که به نوعی از اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی و قدرتی که جمهوری اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه کسب کرده تا جایی که حتی می تواند رقیب قدرتی برای آنها محسوب شود، جلوگیری کنند که البته با ترور نیز نتوانستند به هیچ یک از اهداف خود برسند و از راه های مانند آن استفاده می کنند.

تشیع جنازه میلیونی شهدا انها را تکثیر می کند

وی با اشاره به تشییع باشکوه شهدا در میان مردم با یادآوری تشییع جنازه میلیونی شهید سلیمانی و شهدای دیگر خاطرنشان کرد: در تشییع جنازه میلیونی شهدا این شهدا تکثیر می شوند و موجب می شوند تا استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بیش از گذشته ناامید شوند و خون شهید درخت نظام اسلامی را آبیاری و خون ملت را به جوش می آورد و باعث استمرار انقلاب اسلامی می شود و ضعف ابرقدرت ها و صهیونیست ها را بیش از گذشته نشان می دهد.

وی با تاکید بر جهاد تبیین و یادآروی این وقایع برای نسل جوان گفت: رژیم صهیونیستی و ایادی آنها راهی جز حرکت های انتحاری و ترورهای کور ندارند و باید این واقعیت ها برای نسل جوان تبیین شود که رسالت رسانه است.

راهبرد جمهوری اسلامی در برابر ترورهای کور استکبار بسیار حکیمانه و دوراندیشانه است

مرادزاده در مورد عکس العمل جمهوری اسلامی در برابر این ترورها یادآور شد: ایدئولوژی اسلام و مکتب اسلام تمام مرزها را درنوردیده است. اذهان، نخبگان، جوانان در کشورهای غربی، شرقی همگی متوجه اسلام شده اند. در مورد وقایع غزه می بینیم که در تمام دنیا راهپیمایی های باشکوهی در حمایت از مردم غزه برپا می شود. همه جا این تشکل های مردمی شکل گرفته است. این امر نشان می دهد که الهام بخشی و تدابیر حکیمانه بنیانگزار انقلاب اسلامی و در پی آن رهبر معظم انقلاب بسیار موثر بوده و در جهان تاثیرگذار و برد بالایی را نشان می دهد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی در برابر حرکت های کور آنها هرگز دست به عملیات انتحاری و کور مانند صهیونیست ها نمی زند اما به موقع با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب آنچنان انتقام سختی از آنها گرفته می شود که سراسیمه و غافلگیر شده و ضربات سخت و هولناکی را متحمل می شوند. معتقدم راهبرد جمهوری اسلامی در برابر این نوع حرکت ها و ترورهای کور آنها بسیار حکیمانه و دوراندیشانه است و دست به حرکت های جنجالی و یا هیجانی نمی زند.

کد خبر 1736021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha