میز خدمت بیش از ۴۰ دستگاه اجرایی در مصلی رشت

میز خدمت بیش از ۴۰ دستگاه اجرایی ، حاکمیتی و قضایی استان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در مصلای امام خمینی رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اسدالله عباسی امروز ( سه شنبه ۷آذر) در حاشیه میز خدمت که در مصلی رشت برپا شد اظهارکرد: برپایی میز خدمت گامی در جهت تسهیل در روند رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم و تقویت ارتباط چهره به چهره با عموم شهروندان است.‌

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز حدود هزار مراجعه کننده توانستند درخواست‌های اداری و قضایی خود را به مدیران مربوطه تحویل دهند گفت: پاسخ‌های قانونی برای پیگیری امور مورد نظر خود دریافت کنند.

وی همچنین برگزاری میز خدمت را تکمیل کننده دیدارهای عمومی روزهای سه شنبه دستگاه‌های اجرایی با مردم دانست و افزود : میز خدمت شرایطی فراهم می‌کند تا عموم مردم بتوانند راحت به مسئولان دسترسی داشته و نظرها و دغدغه‌های خود را بیان کنند.
رییس کل دادگستری گیلان نیز خدمت صادقانه به مردم را در بستر تسهیل در روند دسترسی آنان به مسئولان ، مصداق بازر تجلی و ترویج فرهنگ بسیج عنوان کرد و گفت : با تاسی از روحیه‌ی بسیجی ست که می‌توان ظرفیت حداکثری مجموع دستگاه‌های حاکمیتی و خدمات رسان را بسوی عموم مردم که صاحبان اصلی انقلاب به شمار می‌روند ، هدایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی همچنین اضافه کرد: در میز خدمت امروز بیش از ۱۵۰ نفر از عموم شهروندان گیلانی مسایل و مشکلات خود را در حوزه‌ی قضایی ارایه کردند و تلاش شد مطالب ودرخواست‌های آنان با سعه‌ی صدر شنیده و در راستای راهکارهای قانونی رسیدگی شود.

سرهنگ رضا رنجبر ، مسئول بسیج کارمندان ادارات سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم ، تصریح کرد : برای نخستین بار امروز میز خدمت با مشارکت و تعامل استاندار و دادگستری گیلان برگزار شد و عموم مردم توانستند، خواست‌ها و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اداری ، اجرایی ، اجتماعی و قضایی در یک محل ارایه دهند.

میز خدمت بیش از ۴۰ دستگاه اجرایی در مصلی رشت

میز خدمت بیش از ۴۰ دستگاه اجرایی در مصلی رشت

میز خدمت بیش از ۴۰ دستگاه اجرایی در مصلی رشت


کد خبر 1736122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha