فرهنگ شهید و شهادت نجات بخش جامعه اسلامی و مسلمین جهان است

محسن نسب امیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی، گفت: امروز فرهنگ شهید و شهادت، نجات بخش جامعه اسلامی و مسلمین جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، سومین یادواره ۳۹ شهید منتسب به خانواده های شهرداری جیرفت برگزار شد.

محسن نسب امیری در این یادواره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی، گفت: امروز فرهنگ شهید و شهادت، نجات بخش جامعه اسلامی و مسلمین جهان است.

فرمانده سپاه جیرفت با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت باعث نجات این جامعه در گذشته، امروز و آینده می شود، ابراز کرد: ما مسلمین و مومنین با تاسی از سیره شهدا و نگاه ویژه به منش و روش آنها باید امورات دینوی و اخروی خود را پیش ببریم.

وی بیان کرد: اگر در دوران بیش از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده چالش هایی را در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کردند اما مردم استوار و محکم در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند این مهم به دلیل وجود تفکر بسیجی، شهید و شهادت است.

نسب امیری خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی، شهید و شهادت و انقلاب اسلامی نه تنها در کشورهای اسلامی  بلکه در کشورهای دنیا به عنوان فرهنگ نجات بخش ترویج یافته است.

فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به این که جنگ غزه، نبرد خون و شمشیر است، اظهار کرد: در این جنگ توازن نظامی وجود ندارد و یک گروه کوچک در مقابل آمریکا، اسراییل و اروپا می جنگند.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم غزه با تاسی از سیره و منش شهدا در برابر دنیای استکبار ایستاده اند.

نسب امیری با بیان اینکه یادواره امشب به یاد و خاطره شهدا برپا شده است، عنوان کرد: هدف از این یادواره ترویج فرهنگ شهدا می باشد همان فرهنگی که نجات بخش است.

فرمانده سپاه جیرفت فرهنگ ایثار و شهادت را برگرفته از فرهنگ اسلام و اهل بیت (ع) دانست و گفت: فرهنگ فاطمه الزهرا (س) فرهنگی است که با وجود این که پشت درب میخ به پهلوی او رفت و پهلویش را سوراخ کرد اما پشت ولایت ایستاد.

کد خبر 1736126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha