اجرای محفل ادبی «اسوه‌های مقاومت» در شهرستان خوی

به‌مناسبت هفته بسیج و پنجم آذر ماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی ویژه برنامه ای با عنوان محفل ادبی اسوه های مقاومت را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، به‌مناسبت هفته بسیج و پنجم آذر ماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی ویژه برنامه ای با عنوان محفل ادبی اسوه های مقاومت را برگزار کرد.

حسین اصغری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی در این مراسم ضمن تبریک بمناسبت هفته بسیج و تسلیت بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه، گفت: بسیج عبارت است از تشکیلاتی که در آن افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم، به یک مجموعه آگاه، متعهد، بصیر و بینا به مسائل کشور و به نیاز ملت تبدیل می شوند.

وی افزود: بسیج نام مقدسی است که همه از آن به درستی و نیکی یاد کرده و ارزش‌ها و الگوهای اخلاقی نظام مقدس اسلامی را تبیین می کند.

اجرای محفل ادبی «اسوه‌های مقاومت» در شهرستان خوی

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شریفی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان خوی از دیگر بخش های محفل ادبی اسوه های مقاومت بود.

وی در بخشی از فرمایشات خود ایمان راسخ به خدا و حضور در تمامی عرصه های فرهنگی،‌ هنری، ‌اجتماعی و ... را از بارزترین نشانه های بسیجیان همیشه در صحنه عنوان کردند.

اجرای نماهنگ «مهر شکست» کاری از هنرمند بسیجی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی فرهاد ارزنلو که جزء بهترین اثر برگزیده درمورد قضایای اخیر مردم مظلوم غزه و فلسطین است که در شبکه‌های افق، شبکه استانی و جلسات نهاد ریاست جمهوری پخش شده، برای اولین بار بصورت زنده در برنامه محفل ادبی اسوه های مقاومت اجرا شد.

قرائت شعر در وصف بسیج و بسیجی با حضور شاعران هنرمند و رزمنده قلیزاده، کاظمی و نقی لو از دیگر بخشهای این برنامه بودند که با استقبال گرم حاضران روبرو شد.

اجرای محفل ادبی «اسوه‌های مقاومت» در شهرستان خوی

با عنایت به تولید محتوا با عنوان «شهدای هنرمند» شهرستان خوی به‌همراه بخشی از وصیت نامه شهدا توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی،‌کلیپی با این عنوان مزین بخش برنامه بود و سخنرانی معاون محترم هماهنگ کننده سپاه شهدای شهرستان خوی، تجلیل از هنرمندان بسیجی ، پخش نماهنگ، قرائت دلنوشته با عنوان «یادمان نرفته است» پایان بخش این برنامه بود.

کد خبر 1736127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha