اولین دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران گلستان برگزار شد

اولین دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان گلستان امروز (چهارشنبه ۸ آذر) در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری بهارستان گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رویکرد جدیدی به بخش خواهران دارد و به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت خواهران در حوزه تربیت اجتماعی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: از فرصت های موجود می توان برای نقش آفرینی در تربیت نسل آینده کشور به درستی و خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: در گام اول توجه به این بخش تاکنون ۴۸ کانون فرهنگی هنری خواهران در سطح استان ثبت شده و امیدواریم این تعداد روز به روز بیشتر شود.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: فعالیت این کانون ها در ۲ بخش تبیین اهداف و ماموریت ها و نقش آفرینی در تربیت کودک و نوجوان متمرکز شد و با کار تیمی و تشکیلاتی رسیدن به آن را مد نظر داریم.

وی گفت: برای استفاده بهتر از ظرفیت خواهران برای اهداف پیش بینی شده، تلاش می کنیم کانون فرهنگی هنری مساجد را فعال تر کرده و با انجام کار تیمی و تشکیلاتی، خواهران فعال را شناسایی و با ظرفیت کانون آشنا کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: برای آموزش به خواهران در این بخش از دوستان عرصه تربیت و تشکیلاتی استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان گلستان، از مدیران ۴۰ کانون خواهر دعوت شده تا در گام بعدی برای توانمندسازی آنان تلاش شود و هر کدام از آنان در شهر و مساجد خود به تبلیغ و تبیین بپردازند.

حجت الاسلام حسینی افزود: برای بخش برادران نیز برنامه ای طراحی و اجرا شده که مشابه آن در بخش خواهران اجرا و عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: تقویت جبهه خواهران و تقویت و توانمندسازی آن در گلستان بیش از همیشه مورد توجه است و تلاش می کنیم در راستای آن حرکت کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان تاکید کرد: همه برنامه های ما باید خروجی تربیتی داشته باشند و در غیر این صورت اصراری به انجام آن نداریم.

کد خبر 1736155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha