محفل انس با قرآن با حضور «استاد احمد ابوالقاسمی» در کاشان برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به همراه تقدیر از مقام آوران قرآنی در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) محفل انس با قرآن کریم به همراه تقدیر از مقام آوران قرآنی در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس و معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از خیرین سلامت، معاونین و مدیران دانشگاه، روسای ادارات و دانشگاه ها، دانشجویان و کارکنان برگزار شد، حاضران از تلاوت زیبا و دلنشین قاری بین المللی، استاد «حاج احمد ابوالقاسمی» بهره مند شدند.

در ادامه این نشست، از طرح بورسیه قرآنی توسط رئیس دانشگاه رونمایی و از برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد.

محفل انس با قرآن با حضور «استاد احمد ابوالقاسمی» در کاشان برگزار شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان مفتخر است که میزبان این محفل و برگزیدگان قرآنی است. ما جامعه پزشکی هر روز و هر لحظه به معجزه قرآن سر فرود می آوریم، چرا که قرآن همیشه در علم پزشکی از ما پیشی دارد.

دکتر اعظم باقری اظهار امیدواری کرد: خداوند به ما توفیق دهد آن نشانه ها و معجزاتی که در قرآن وجود دارد را کشف کنیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست، ضمن تشکر از خادمان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: خدا را شاکرم که در شهر دارالمومنین و جمع فعالین قرآنی حضور دارم.

دکتر جواد باقری ادامه داد: وقتی حفظ قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، مأنوس بودن با قرآن در زندگی شخصی و اجتماعی ما برکات فراوانی ایجاد می کند.

 تقدیر از خیر ارجمند حاج حسن خاک نجفی، برپایی ایستگاه رنگ آمیزی نقاشی ویژه کودکان با مربی گری خانم نشاسته گیر و علیزاده و آشنایی کودکان با زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها، تقدیر از فعالین بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی در حوزه انطباق، اجرای نقاشی خط توسط دانشجوی فعال قرآنی و حافظ نهج البلاغه دانشگاه، امیرحسین شکرانی، پخش کلیپ از برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره قرآنی و ... از برنامه های جانبی این محفل بود.

محفل انس با قرآن با حضور «استاد احمد ابوالقاسمی» در کاشان برگزار شد

کد خبر 1736170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha