مقاومت مردم غزه محصول تفکر بسیج است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تربیت انسان‌های تاریخ‌ساز را شاخص بسیج و مایه افتخار عنوان و تصریح کرد: تفکر بسیج را به سایر ملت‌ها رساندیم و مقاومت بیش از ۵۰ روزه مردم غزه برگرفته از تفکر بسیج است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ ناصر بهروز، چهارشنبه(۸ آذر) در مراسم تجدید بیعت بسیجیان با ولایت در حسینیه ثارالله بسیج را میراث گذشتگان دانست و شناسنامه آن را شهدا، رزمندگان عنوان که اعتبار همه ما در این راستا، به عملکرد گذشتگان است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بسیج را محصول و عملکرد تفکر امام راحل و بی تکرار و مثال دانست که برکات سالها برکت الهی بسیج را می بینیم.

وی ادامه داد: بسیج بیش از ۸۵ هزار شهید تقدیم کرده است که ورق جنگ را برگرداند ضمن اینکه بسیج در همه صحنه های سخت انقلاب حضور داشته است.

بهروز تربیت انسان‌های تاریخ‌ساز را شاخص بسیج و مایه افتخار عنوان و تصریح کرد: تفکر بسیج را به سایر ملت‌ها رساندیم و مقاومت بیش از ۵۰ روزه مردم غزه برگرفته از تفکر بسیج است‌.

وی با بیان اینکه شهدای دانشمند کشورمان، حججی‌ها و... محصول تفکر بسیج هستند؛ حفظ این تفکر و انتقال آن را مهمترین ماموریت کنونی دانست و گفت: بالاترین ماموریت بسیج در کنار مردم بودن و انجام هرگونه اقدام مبتنی بر نیاز مردم است. 

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بسیج؛ چالش هایی را می تواند حل کند که خیلی از امکانات توان آن را ندارد.

کد خبر 1736192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha