گفتمان شهادت در دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی شکل بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: کمیته های کنگره ۲ هزار شهید استان با توجه به ظرفیت های موجود در دستگاه های خود طوری برنامه ریزی کنند که گفتمان شهادت در ادارات و جامعه شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی امروز چهارشنبه (۸ آذر) در کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی و اولین جلسه هماهنگی کارگروه اقشار اظهار کرد: در سالهای نخست پیروزی انقلاب که استکبار و استبداد، به دنبال سرنگونی این نظام مقدس بودند در چنین فضایی بسیج و نیروهای انقلابی به دفاع از انقلاب در هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم با این نیت که به شهادت برسند از جنگ استقبال می کردند، افزود: خانواده شهدا سهم بزرگی در انقلاب دارند و اگر این قشر به شهادت نمی رسیدند الان وضعیت ما مشخص نبود.

وی با بیان اینکه هر اقدامی که برای شهدا انجام دهیم نمی توانیم دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم، گفت: امنیت امروز ما نتیجه جهاد، تلاش، مقاومت و شهادت است و ابر قدرت های دنیا، جرات اینکه گوشه چشمی به آمریکا نشان دهند را ندارند، اما ایران از همان ابتدای انقلاب، شبانه روزی در خیابان ها اعتراض های خود را بیان و انقلاب را به پیروزی رساند و به جهانیان صادر می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به کنگره ۲ هزار شهید استان،گفت: این مهم برنامه جامع و کاملی است و نتیجه نهایی ما از این کنگره ملی این است که فرهنگ شهید و شهادت را از بالاترین تا پایین سطح اقشار مختلف، حتی مهدکودک ها ترویج و منتشر کنیم.

طالبی با بیان اینکه کمیته های کنگره دو هزار شهید استان باید با توجه به ظرفیت های موجود در دستگاه های خود طوری برنامه ریزی کنند که گفتمان شهادت شکل بگیرد، گفت: چارت کنگره، کارگروه ها و کمیته ها مشخص است و حوزه کاری وسیع است لذا باید شبکه سازی کنیم تا فشار کار تنها بر روی مسئولان کمیته ها نباشد.

وی ادامه داد: کمیته ها باید تشکیل و هر ماه جلساتی را به صورت منظم برگزار کنند و مسئولان هم برای آن وقت بگذارند.

کد خبر 1736220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha