سلاح لیزری بخشی از زحمات شهید فخری زاده/ هنوز تلاشهای فخری زاده گمنام است

امیر سهرابی با اشاره به فعالیت های علمی شهید فخری زاده گفت: در اینده ای نزدیک از سلاح لیزری علیه ریز پرنده ها که بخشی از زحمات شهید فخری زاده است رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان امیر سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در چهارمین همایش ادبی فخر ایران گفت: در این مراسم از آثار باقی مانده از شهید رونمایی می شود. رسالت موزه این است که پیام این شهید را به نسل های آینده منتقل کند تا فخر ایران جلوی چشم ما بماند و امروز از ماشین حامل این شهید رونمایی می شود تا جوانان در آینده افتخار کنند و در کتاب های درسی خود ببینند و نسبت به دانشمندان فخر بفروشند.

وی تصریح کرد: هنوز تلاش ها و کوشش های فخری زاده گمنام و محرمانه است و کم کم آثار خود را در آینده نشان می دهد و در آینده ای نزدیک از سلاح لیزری علیه ریزپرنده ها رونمایی می شود که بخشی از زحمات شهید فخری زاده است.

وی با اشاره به دیدار خود با شهید فخری زاده یادآور شد: از شهید سوال کردم ما در موضوع سلاح لیزری کجا هستیم، گفت خیلی عقب از آنها نیستیم اما مشکل این موضوع این است که سلاح و هدف هر دو متحرک هستند و هر کس بر این مشکل فائق آید، پیروز میدان است.

وی گفت: شهید فخری زاده قدرت سازی برای ملت ایران را در آینده رقم زد. باید این موضوع در کتب درسی دانش آموزان مطرح شود تا آنها بر مفاخر ایران افتخار کنند.

کد خبر 1736242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha