دوچرخه‌سوار حامی محیط زیست در مدارس آستارا درخت می‌کارد

کرامت عزیززاده دوچرخه‌سوار دوستدار و حامی محیط زیست با هدف ترویج فرهنگ درختکاری در مدارس شهرستان آستارا درخت می‌کارد.

کرامت عزیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و ترویج اهدای خون در مدارس شهرستان آستارا درخت خواهم کاشت.

دوچرخه‌سوار بین‌المللی حامی محیط زیست افزود: هفته آینده با حضور در مدارس آستارا اقدام به کاشت نهال درخت خواهم کرد و با این کارم می‌خواهم ترویج دهنده فرهنگ درختکاری در بین دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور باشم.

دوچرخه‌سوار حامی محیط زیست در مدارس آستارا درخت می‌کارد

وی ترویج فرهنگ اهدای خون را از دیگر اهداف کاشت نهال در مدارس آستارا عنوان کرد و گفت: در این اقدام پسندیده همچنین با شعار« اهدای خون؛ اهدای زندگی» بین معلمان و دانش‌آموزان فرهنگ اهدای خون را ترویج می‌دهم.

عزیززاده به طرح کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: در قالب این طرح قرار است به همت جمعی مردم و دستگاه‌های اجرایی طی ۴ سال یک میلیارد درخت در سراسر کشور کاشته شود که تبیین‌گر مردمی در راستای اجرای این طرح هستم و امیدوارم مسئولان ذیربط همکاری و حمایت‌های لازم را از بنده داشته باشند تا بتوانم سفیر و تبیین‌گر خوبی باشم.

دوچرخه‌سوار حامی محیط زیست در مدارس آستارا درخت می‌کارد

عضو فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران با اشاره به رکاب‌زنی اخیر خود در ۱۰ استان کشور، خاطرنشان‌کرد: با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و همچنین ترویج فرهنگ اهدای خون در استان‌های گیلان، قزوین، تهران، البرز، قم، مازنداران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی رکاب زدم و اقدام به کاشت نهال درخت در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها و پایگاه‌های انتقال خون و سایر مراکز کردم.

دوچرخه‌سوار حامی محیط زیست در مدارس آستارا درخت می‌کارد

وی با بیان‌اینکه این سفر در مدت یک‌ماه انجام شد و بیش از ۲ هزار کیلومتر رکاب زدم، اضافه‌کرد: ما کاشت میلیاردها درخت را به طبیعت بدهکاریم، تا خسارت این همه لطمه‌ای که به منابع طبیعی زده‌ایم جبران کنیم، و باید برای سلامت جوانان و نسل آینده به فکر فرهنگ‌سازی و اشاعه فرهنگ کاشت درخت و احترام به محیط زیست باشیم.

دوچرخه‌سوار حامی محیط زیست در مدارس آستارا درخت می‌کارد

دوچرخه‌سوار بین‌المللی حامی محیط زیست خاطرنشان‌کرد: هرچقدر محیط زندگی و محیط زیست ما سالم‌تر باشد جامعه ما سالم‌تر خواهد بود و امیدوارم مسئولان حمایت‌های لازم را از فعالین در این حوزه داشته باشند تا محیط زیستی سالم را تحویل آینده‌گان دهیم.

کد خبر 1736308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha