مدیر تکلیف گرا احساس مسئولیت دینی دارد

دبیر ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر تکلیف گرا احساس مسئولیت دینی دارد و این خود کمک می کند تا دغدغه وی در جهت حل مشکلات مردم بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مدیر در تراز انقلاب اسلامی باید به معنای واقعی شجاع و نترس باشد و واهمه ای از بذل جان و آبرو در مسیر دین نداشته باشد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر در تراز انقلاب باید در همه حال مدافع ارزش ها و آرمان های انقلاب بوده و صدا و قلم وی رسا و در دفاع از انقلاب باشد.

وی با اشاره به اینکه چنین مدیری با داشتن این شاخصه ها می تواند در این شرایط صدای انقلاب باشد، ادامه داد: خدا نکند که قلم ما، فکر ما، سخن و برنامه ما در راستای حفظ جایگاه باشد!.

حجت الاسلام پیش قدم یادآور شد: امروز مدیر در تراز انقلاب باید فعال، پویا، شجاع، جهادی و تحول خواه باشد، فکورانه و عاقلانه تصمیم بگیرد و مدیریت او بر پایه عقلانیت باشد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هدف و برنامه چنین مدیری باید به سمت عدالت محوری و عدالت خواهی و در ارتباط با مردم، باید قلب رئوف و مهربان داشته باشد.

وی مدیر در تراز انقلاب را تکلیف گرا دانست و بیان کرد: مدیر تکلیف گرا احساس مسئولیت دینی دارد و این خود کمک می کند تا دغدغه وی در جهت حل مشکلات مردم بیشتر باشد.

حجت الاسلام پیش قدم ویژگی های بارز این انقلاب را تلاش در مسیر تحقق عدالت، اعتقاد و پایبندی به موضوع مهدویت و تلاش جهت تمدن سازی اسلامی و زمینه سازی برای ظهور منجی دانست.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان، گفت: امروز این روحیه و شیوه مدیریتی (اسلامی و انقلابی) در کشور و به تبع آن در استان در حال پایه ریزی بوده و آینده انقلاب با وجود چنین مدیرانی روشن و امیدآفرین است.

کد خبر 1736326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha