برگزاری اولین اجلاسه شهدای زن اهل سنت کشور در شهرستان بندرترکمن

اولین اجلاسه شهدای زن اهل سنت کشور امروز (پنجشنبه ۹ آذر) با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمع پرشور مردم ایران اسلامی در شهرستان بندرترکمن آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، اولین اجلاسه شهدای زن اهل سنت کشور امروز (پنجشنبه ۹ آذر) با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمع پرشور مردم ایران اسلامی در شهرستان بندرترکمن آغاز به کار کرد.

این اجلاسیه با هدف گفتمان‌سازی فرهنگ مقاومت و ایثار زنان با تقویت وحدت اسلامی، احیا و تقویت معنویت زن مسلمان به دور از قوم و مذهب، تقویت روحیه مقاومت نزد بانوان، اعتلای زنان و تجلیل از مقام شامخ شهدا برگزار شده است.

سردار علی ملک ‌شاهکوهی در مراسم آغاز به کار این اجلاسیه گفت: زنان و خانواده نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شدند و شاهد رشادت ها و ایثارگی های این بانوان سرزمین مان بوده ایم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به تقدیم هفت هزار شهیده زن در زمان های مختلف کشور، افزود: کار شهدا وحدت ‌آفرینی بود و با خون پاک خود وحدت را به همگان نشان دادند.

وی، یاد «مرجان نازقلیچی» شهیده حادثه منا و فرماندار پیشین شهرستان ترکمن را گرامی داشت و از میزبانی مردم خونگرم بندرترکمن در میزبانی این اجلاسیه تشکر کرد.

کد خبر 1736335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha