تقدیم ۷ هزار شهید زن شیعه و سنی، سند افتخاری برای ملت ایران است

سردار ملک‌شاهکوهی با اشاره به تقدیم هفت هزار شهیده زن دفاع مقدس در کشور، گفت: بیش از ۹۲۰ تن از شهدای زن در کشور از اهل سنت هستند و این سند افتخار شیعه و سنی است که در کنار هم از انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز (پنجشنبه ۹ آذر) در نخستین اجلاس شهدای زن اهل سنت کشور به میزبانی شهرستان بندرترکمن اظهارکرد: در یکماه اخیر تلاش‌های زیادی برای برگزاری این اجلاسیه کشیده شد و دستگاه‌های مختلف در قالب کمیته‌های مختلف، فعالیت‌های خوبی انجام دادند.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن گرامی‌داشتن یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر اعم از شیعه و سنی درباره اهداف برگزاری این اجلاسیه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و وحدت‌ شیعه و سنی از اهداف این اجلاسیه است چرا که معتقدیم  شهدا وحدت‌آفرین بودند.

 وی با اشاره به تقدیم هفت هزار شهیده زن دفاع مقدس در کشور، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۲۰ تن از شهدای زن در کشور از اهل سنت هستند و این سند افتخار شیعه و سنی است که در کنار هم از انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

سردار ملک‌شاهکوهی با اشاره به اهمیت جایگاه زنان در خانواده و اجتماع، تاکید کرد: در اینگونه برنامه‌ها باید مقام و جایگاه زنان مسلمان تبیین و گرامی داشته شود.

کد خبر 1736363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha