اخلاق و فرهنگ دو مولفه بسیار مهم در بحث هویت هستند

انقانی با اشاره به اینکه اخلاق و فرهنگ دو مولفه بسیار مهم در بحث هویت هستند، گفت: بانوان محور اصلی در شکل دادن به این دو مقوله مهم فرهنگی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در همایش آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان مرکزی که امروز (۹ آذر ماه) در سالن جلسات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در اراک برگزار شد، گفت: اخلاق و فرهنگ دو مولفه بسیار مهم در بحث هویت هستند و در شکل دادن به این دو مقوله مهم، بانوان، محور اصلی به شمار می روند و به جهت تحکیم هویت خانواده نقش موثری ایفا می کنند.

 وی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص سامانه بچه های مسجد، افزود: مدیران کانون های تخصصی خواهران در دوره غیرحضوری و متمرکز که از طریق سامانه آموزش ستاد کانون های مساجد کشور برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

انقانی اضافه کرد:کانون های فرهنگی هنری مساجد گام موثری در راستای پیشبرد اهداف مساجد بر می دارند و کانون های خواهرن نیز می توانند در این راستا همکاری موثری داشته باشند.

گفتنی است،   آموزش مهارت های مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن و راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی بود.

کد خبر 1736393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha