افتتاح ۳۱۸ پروژه محرومیت زدایی از ابتدای سال تا کنون

سردار ملک شاهکوهی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون با کمک گروه‌های جهادی و خیرین ۳۱۸ پروژه محرومیت‌زدایی در حوزه‌های تعمیر و بازسازی منازل، عمران، جاده‌های مناسب جاده‌های بین مزارع و پروژه‌های آبرسانی افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان عصر امروز در حاشیه اهدای ۴۶۴ سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان گلستان، گفت: این جهیزیه‌ها هدایای رهبر انقلاب اسلامی هستند که به زوج های جوان اهدا می شود و این امر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می شود و تاکنون ۲۸۰۰ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع شده است. 
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: امروز هم ۴۶۴ سری جهیزیه با مشارکت و کمیته امداد امام خمینی(ره) به زوج‌های جوان اهدا می شود.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های سپاه در حوزه محرومیت زدایی و خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون با کمک گروه‌های جهادی و خیرین ۳۱۸ پروژه محرومیت‌زدایی در حوزه‌های تعمیر و بازسازی منازل، خانه عالم، مدرسه، خانه بهداشت، خانه دام، جاده‌های مناسب جاده‌های بین مزارع و پروژه‌های آبرسانی افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه در هفته بسیج نیز، ۵۶ پروژه محرومیت زدایی را افتتاح کرده‌ایم گفت: آزادسازی ۴۰۰ نفر از زندانیان غیر عمد استان گلستان با همکاری خیرین و سازمان بسیج حقوقدانان در هفته بسیج برگزار شد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های کمک معیشتی میان نیازمندان از تدوام فعالیت های سپاه نینوا در حوزه توانمند سازی اقشار محروم خبر داد و گفت: در حوزه بسته‌های کمک معیشتی ۹۰۰ هزار بسته میان محرومین و نیازمندان توضیح شده است همچنین ۳۰۰۰ بسته لوازم تحریر و ۳۰ هزار بسته پوشاک نیز جزو این کمک‌ها هستند.
سردار ملک‌شاهکوهی در پایان از تداوم و استمرار فعالیت‌های سپاه نینوا در حوزه محرومیت‌زدایی ‌و توانمندسازی اقشار محروم خبر داد.
کد خبر 1736427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha