اهدای ۴۶۴ جهیزیه هدیه رهبر انقلاب به زوج‌های گلستانی

مراسم اهدای ۴۶۴ جهزیه هدیه رهبر انقلاب به زوج‌های جوان استان گلستان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا و کمیته امداد امام خمینی ره در بندر ترکمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان مراسم اهدای ۴۶۴ جهزیه هدیه رهبر انقلاب به زوج‌های جوان استان گلستان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا و کمیته امداد امام خمینی ره در بندر ترکمن برگزار شد.
در این مراسم سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به ازدواج آسان جوانان گفت: به لطف خدا و ملت ایران مشکلات اقتصادی قابل حل است و در حال حاضر این تلاشها را برنامه ریزی می کنیم و در سپاه و بسیج برای حل این مشکلات طرحهایی تدارک دیده شده است.
وی تصریح کرد: طرح ازدواج آسان تعطیلی بردار نیست و شایسته است دختران و پسرانی که قصد ازدواج دارند با نگاه ازدواج آسان زندگی خود را آغاز کنند.
سردار سلیمانی با تشکر از مشارکت کمیته امداد امام خمینی ره در این برنامه اظهار کرد: موضوع ازدواج برای کشور و آحاد جامعه امری ضروری است و افرادی که مجرد می مانند در بخشی از زندگی پیشرفت نمی کنند و روحشان متألم می شود، شما زوج های جوان که   ازدواج آسان را مشی خود قرار دادید این سنت حسنه ازدواج آسان را ترویج کنید و مبلغ این امر باشید.
بنابراین گزارش در ادامه این مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران استان گلستان برگزار شد و از ۱۰۰ اثر رسیده از ۲۰ اثر منتخب تجلیل شد.
کد خبر 1736430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha