مسجد باید به پایگاه و سنگر اصلی مطالبه گری مردم از مسئولان تبدیل شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ورامین در جمع نماز گرازان مسجد رضویه گفت : مسجد باید به مانند گذشته ، به پایگاه و سنگر اصلی مطالبه گری از مسئولان تبدیل شود و پاسخگویی وظیفه مسئولان باید باشد.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،مراسم تجلیل از زحمات چهل ساله امام جماعت مسجد رضویه شهرستان ورامین با حضور مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ ورامین ، سید محمد زاهدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین، رییس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از نمازگزاران این مسجد برگزار شد.

مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ ورامین در این مراسم اظهار کرد : مساجد در جمهوری اسلامی و دین اسلام ، از جایگاه والا و اساسی برخوردار است و به عنوان نگینی درخشان در شهرها می درخشند و باید کلیه امور مردم نهاد با محوریت و مرکزیت مساجد انجام شود 

وی با اشاره به احداث مسجد توسط پیامبر اکرم (ص) در ابتدای حضور در مدینه و حکومت اسلامی خاطر نشان کرد : حضرت محمد (ص) در ابتدای حضور در شهر مدینه و تشکیل حکومت اسلامی ، سریعا نسبت به احداث مسجد اقدام کردند که این اقدام ، اهمیت مساجد در جامعه اسلامی را دو چندان کرده است.

فرماندار ویژه ورامین تلاش را برای رساندن مساجد به جایگاه اصلی اش مهم دانست و تصریح کرد : مساجد در جامعه اسلامی باید همچون گذشته به پایگاه اصلی رجوع مردم برگردد و باید مردم در کنار دولت و مسئولان نسبت به کار تلاش کنند چرا که بنیان و پایه اصلی مساجد را مردم تشکیل می دهند.

وی مطالبه گری را یکی از امور پیگیری توسط مساجد دانست و خاطرنشان کرد : یکی از اموری که در مساجد انجام می شد و اکنون نیز باید ادامه یابد پیگیری امور و مشکلات مردم است که این کار باید اکنون نیز از مسئولان مطالبه گری شود و باید از مسئولان نیز خواسته شود و به پایگاه و سنگر مردم بیایند و پاسخگوی مردم باشند .

درویشی در پایان با اشاره شروع طرح تقدیر از امامان جماعات مساجد شهرستان ورامین اظهار کرد : امامان جماعات مساجد یکی از ارکان اصلی مساجد است و در این مسیر زحمات زیادی می کشند که امشب برای تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین راشدی امام جماعت مسجد رضویه آمدیم تا از زحمات چهل ساله این عالم تقدیم کنیم

گفتنی است، در پایان با حضور مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ ورامین و دیگر مسئولان از زحمات چهل ساله حجت الاسلام و المسلمین راشدی امام جماعت مسجد رضویه شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد. 

لازم به ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین راشدی حدود چهل سال است که به عنوان امام جماعت این مسجد به مردم خدمت رسانی می کند

کد خبر 1736473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha