سنجش کارایی نمایندگان مجلس به دخالت در عزل و نصب‌ها نیست

حجت الاسلام گشول گفت: سنجش و ارزیابی کارایی نمایندگان مجلس به دخالت در عزل و نصب های اجرایی و مهندسی سیاسی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اقلید با بیان اینکه مجلس تراز جمهوری اسلامی، مجلسِ شهیدمدرس محور است، اظهار کرد: سنجش نمایندگان مجلس، با قانونگذاری های خردمندانه و با اصلاح نواقص قانونی در کشور بمنظور آسان سازی زندگی مردم و کاهش آسیب های جامعه است.
وی افزود: سنجش و ارزیابی کارایی نمایندگان به دخالت در عزل و نصب های اجرایی و مهندسی های سیاسی نیست، بلکه این خود یک آفت بنیادی است.
خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: اصرار بر پیشنهاد انتصاب یک مدیر ضعیف و ناکارآمد بر یک مجموعه سرنوشت ساز، خیانت به مردم است.
حجت الاسلام گشول متذکر شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دو اصل مشورت و اسلامی بودن همه  گفتارها و رفتارها را مدرس گونه در نظر داشته باشند.
او ابراز کرد: اگر نماینده مجلس شدن برای رضای خدا و خالصانه است باید فقط کسانی که داناتر، باتجربه تر، توانمندتر و گره گشاترند وارد عرصه ی انتخابات شوند.
 امام جمعه اقلید با اشاره به اینکه تقوای سیاسی و اجتماعی، پرهیز از آفت ها و آسیب هاست، یادآور شد: اختلاف افکنی، تعصب محلی و قومی نابه جا تهمت، شایعه پراکنی، دروغ،سیاه نمایی،ندیدن نقاط قوت، تخریب به جای تکمیل، حفظ آبروی افراد، وعده های دروغ و بی پایه، سیاسی کاری و جناح بازی ریخت و پاش و اسراف و پخش پول های حرام،زد و بندها و هماهنگی های غیرقانونی پشت پرده تبلیغات خارج از زمان قانونی را از آفت ها و آسیب های  انتخابات دانست. 
حجت الاسلام گشول عوام فریبی، خودبزرگ بینی، توهم، آمارهای خلاف واقع اطرافیان آلوده  را از دیگر آفات های موجود در زمان انتخابات برشمرد.
کد خبر 1736486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha