رهبری، برای بقای انقلاب و کشور نقش برجسته و اول را دارد

حجت‌الاسلام صباحی علت ناکامی دشمن را سه عامل دانست و با این توضیح که هر کس به این سه عامل خیانت کند، عامل آمریکایی است؛ گفت: رهبری، نقش اول و برجسته در بقای نظام و کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌ الاسلام محمد صباحی، در خطبه‌های نمازجمعه(۱۰ آذر) با بیان نکاتی اخلاقی بر توجه همگان به سبک زندگی دینی تاکید کرد.

خطیب موقت جمعه کرمان در خطبه دوم به ۱۰ آذر، سالروز شهادت شهید مدرس و به همین مناسبت روز مجلس اشاره و تصریح کرد: ایشان سرمشق سختی برای مجلس است؛ شخصیتی مبارز، شجاع، جسور، دلیر، صاحب عزت نفس، مناعت طبع و البته ناشناخته که امام راجع به او تبلیغ و ترویج کرد و امروز مزار او در شهر کاشمر، زیارت‌گاه عاشقان است.

وی سپس به ۱۶ آذر، روز دانشجو اشاره و با بیان نکاتی راجع به این واقعه اظهار کرد: این روز به نام‌ مقاومت و استکبارستیزی و مخالفت با استکبار به نام دانشگاه تهران در تاریخ انقلاب ثبت شد.

خطیب موقت جمعه کرمان با اشاره به هزینه ۲۱ میلیون دلاری آمریکایی‌ها برای کودتای ۲۸ مرداد در کشورمان؛ گفت: رئیس جمهور وقت آمریکا آن را پیروزی امیدبخش قوای طرفدار تثبیت اوضاع و قوای آزادی خواند!

وی در همین باره با افزودن این مطلب که در فرهنگ آمریکا مفاهیم جابجا می‌شود و سرکوب یک ملت و تثبیت وابستگی توسط قوای خونخوار استبداد را پیروزی امیدبخش می‌خواند؛ یادآور شد: این داستان ادامه دارد و می‌بینید که بمباران سنگین بر کودکان غزه را دفاع و دفاع غزه را تروریست می‌خوانند.

خطیب موقت جمعه کرمان تصریح کرد: با ۲۰ میلیون دلار کودتا کردند اما امروز با دهها میلیارد دلار هزینه برای سرنگونی و تجزیه نظام هیچ غلطی نکردند.

وی علت ناکامی دشمن را سه عامل دانست و با این توضیح که هر کس به این سه عامل خیانت کند، عامل آمریکایی است؛ این عوامل را اسلام و رهبری و اتحاد مردم عنوان و بیان کرد: مردم به این نتیجه رسیدند  خون و مالی که می دهند برای اسلام است و اسلام، مردم را محکم نگه داشته است.

حجت‌الاسلام صباحی عامل دوم را رهبری امامین انقلاب دانست و افزود: رهبری، برای بقای انقلاب و کشور نقش برجسته و اول را دارد.

وی در پایان بر تلاش برای تقویت این سه عامل تاکید کرد.

کد خبر 1736491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha