نماینده مجلس به مبانی دین مسلط باشد

امام جمعه موقت جهرم گفت: باید افرادی به مجلس راه پیدا کنند که همچون شهید مدرس به مبانی دین مسلط بوده و آن را باور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمداسماعیل مصلی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز (۱۰ آذر) شهر جهرم با گرامی داشت روز معلول، گفت: خداوند متعال به نحو مختلف به معلولان توانایی داده و از گوشه هایی دیگر به آنها لطف داشته که گاهی اوقات منشا خدمات به جامعه است.
امام جمعه موقت جهرم افزود: این ظرفیت ها باید شکوفا شده تا مهارت ها و استعدادهاشان در جهت نفع به جامعه استفاده شود. 
وی با یادآوری روز مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باید افرادی همچون شهید مدرس که به مبانی دین مسلط بوده و آن را باور دارند به مجلس وارد شوند.
وی ادامه داد: افرادی باید به مجلس ورود کنند که بتوانند در برابر دنیا قد علم کنند و این یک مسوولیت خطیر است.
حجت الاسلام مصلی نژاد قانون گذاری و نظارت را از وظایف مجلس شورای اسلامی دانست که مورد تاکید رهبری انقلاب بوده و تدوین قوانین هدفمند با کمترین نقص بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه قانون باید ثبات داشته و با قوانین دیگر تعارض نداشته باشد، اظهار کرد: رهبری انقلاب بر این مسئله نیز تاکید دارند که قانون گذاری نباید ناظر به افراد و قشر خاص باشد.
امام جمعه موقت جهرم ساده زیستی را از ویژگی های مجلسیان عنوان کرد که رهبری انقلاب در دیدار با نمایندگان مردم بیان کرده و این مهم را نیز تصریح کرده که نمایندگان مجلس نباید چشم طمع به مال دنیا داشته باشند.
وی همچنین به روز دانشجو اشاره و از دانشجویان به عنوان عناصر تاثیرگذار جامعه یاد کرد که نمونه این جوانان در دوران دفاع مقدس و میدان های مجاهدت آن را دیده ایم.
حجت الاسلام مصلی نژاد با اشاره به رشادت فرماندهان دانشجو در دوران دفاع مقدس، حدود ۷۰ درصد رزمندگان را جوانان تشکیل داده که پنج هزار شهید نیز از قشر دانشجو بوده اند. 
کد خبر 1736492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha