در جنگ رسانه ای دنیا، رسانه های کشور روایت های دست اول را منتشر کنند

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت:امروز دشمن رصد می‌کند که چه اتفاقی در کشور رخ می هد و می خواهد از کوچکترین موضوعی که در جامعه اتفاق می افتاد تشنج ایجاد کند و این می‌طلبد که رسانه های جمهوری اسلامی روایت دست اول را منتشر کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی همچون اغتشاشات سال گذشته در کشور نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مورد خطبه فدکیه حضرت زهرا می فرماید، این خطبه آن قدر زیبا و پر مغز است که مثل زیباترین و بلندترین کلمات نهج البلاغه است.

وی گفت: امروز چه خوب است که با برگزاری مسابقه با موضوع خطبه فدکیه این مهم را ترویج دهیم و با این خطبه آشنا شویم که این باعث می شود اعتقادات ما نسبت به حضرت زهرا(س) بیشتر شود.
امام جمعه خیرآباد افزود: امروز ما در جنگ شناختی قرار داریم زیرا در این جنگ اعتقادات، نگرش ها و رفتار نخبگان و عامه جامعه مورد هدف قرار می گیرد و باعث به چالش انداختن اعتقادات می‌شود و باید نسبت به این موضوع آگاه باشیم.
حجت الاسلام محمدیاری بیان کرد: یکی از راه های مقابله با جنگ شناختی این است که مبادا دشمن موجی ایجاد کند که اعتقادات ما را مورد تردید قرار دهد، امروز باید برای رفع چالش های موج در زندگی روزمره مردم تلاش کرد که مسؤولین باید در این مورد تلاش کنند و وضعیت اقتصاد را بهبود ببخشند.
وی عنوان کرد: امروز دشمن رصد می‌کند که چه اتفاقی در کشور رخ می هد و می خواهد از کوچکترین موضوعی که در جامعه اتفاق می افتاد تشنج ایجاد کند و این می‌طلبد که رسانه های جمهوری اسلامی روایت دست اول را منتشر کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی همچون اغتشاشات سال گذشته در کشور نباشیم.
خطیب جمعه خیرآباد گفت: به منظور تقویت عملکرد و هم افزایی و جبهه ای باید به درستی عمل کنیم و کار کنیم و می بینیم که امروز رسانه ما در جنگ روایت های مختلفی که اتفاق می افتاد به خوبی عمل می کنند.
حجت الاسلام محمدیاری اظهار کرد: اگر مردم، مسؤولین را از خودشان بدانند و مسؤولین نیز صادقانه با مردم سخن بگویند قطعا مردم از آنان حمایت خواهند کرد و آن وقت است که جامعه ما در جنگ شناختی موفق خواهند شد.
وی با اشاره به روز مجلس، گفت: روزهایی را که پشت سر می‌گذاریم کم کم به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم و باعث خودمان را آماده کنیم و تحقیق کنیم و یک شخص انقلابی را به نمایندگی از خودمان به مجلس بفرستیم و باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم.
امام جمعه خیرآباد در پایان گفت: امروز همه ما نسبت به رای گیری در انتخابات مسؤول هستیم زیرا این رای گیری باعث تقویت جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 1736538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha