امنیت مرزهای آبی کشورمان بدون وابستگی تامین می شود

امیر دریادار محمدی به تقویت زیرساخت های نظامی نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: امنیت مرزهای آبی ایران بدون وابستگی به دیگر کشورها تامین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر دریادار «علیرضا محمدی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به توسعه و تقویت زیرساخت های نیروی دریایی ارتش کشورمان اشاره کرد و اظهارداشت: پس از دوران دفاع مقدس و طی سال های اخیر توسعه تجهیزات دریانوری با کمک نیروهای داخلی رقم خورد.

معاون پشتیبانی نیروی دریایی ارتش با اشاره به افتخار آفرینی هشت ماهه دریاداران افزود: این اقدام توانمندی این نیروی نظامی را نشان داد که بدون وابستگی و با اتکا به ظرفیت های داخلی رقم خورد.

وی ادامه داد: امنیت مرزهای آبی ایران بدون وابستگی به دیگر کشورها تامین می شود و تجهیزات مورد نیاز برای ناوبری توسط جوانان کشورمان تامین و ساخته می شود.

امیر دریادار محمدی با بیان اینکه اقتصاد دریا محور یکی از مولفه های درآمدی محسوب می شود، تصریح کرد: تامین امنیت این چنین جریانی بسیار لازم بوده که نیروی دریایی ارتش در مناطق مختلف با حمایت از فعالان این حوزه به رشد اقتصادی کمک کرده است.

وی اضافه کرد: اسکورت بیش از پنج هزار کشتی تجاری و اقتصادی کار مهمی است که ناوبران و دریاداران نیروی دریایی انجام می دهند.

معاون پشتیبانی نیروی دریایی ارتش به تشکیل این یگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: در همان روزها با به خطر انداختن و ایجاد مانع برای تردد کشتی های عراقی، درآمد آن کشور را دچار مشکل کردیم.

وی امنیت مرزهای دریایی، حفط منابع کشورمان در دریا و کمک به تامین مالی را از فرصت های ایجاد شده توسط نیروی دریایی ارتش اعلام کرد.

کد خبر 1736542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha