مسئول گروه جهادی شهید جلالی شیروان گفت: به تازگی بالغ بر ۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۲ میلیارد ریال بین خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

حمید نوروززاده، مسئول گروه جهادی شهید جلالی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مهمترین فعالیت گروه در حوزه تهیه اقلام حمایتی و معیشتی برای خانواده های نیاز مند است.

 وی خاطرنشان کرد: با حمایت های خیرین و اعضای گروه جهادی در طول یکسال اخیر توانسته ایم، تعداد ۱۵ عدد بخاری برای خانواده های کم برخوردار تهیه و در اختیار این عزیزان قرار دهیم، همچنین تعدادی وسایل منزل از جمله اجاق گاز، تلویزیون، میز تلویزیون و چرخ خیاطی به ولی نعمتان انقلاب تحویل داده شده است.

 نوروززاده با اشاره به تهیه بسته های حمایتی و کمک معیشتی متعدد در مناسبت های مختلف سال توسط گروه جهادی عنوان کرد: تاکنون سه راس گوسفند، ۲۰ قوطی شیر خشک برای نوزادان بدسرپرست، ۵۰ بسته انواع میوه و بالغ بر ۲۰۰ بسته مواد غذایی و لوازم التحریر به ارزش ریالی ۲ میلیارد ریال برای خانواده های تحت پوشش گروه تهیه شده است.

مسئول گروه جهادی شهید جلالی اضافه کرد: اخیرا در بحث آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ورود پیدا کرده ایم و با الطاف خداوند متعال و همچنین کمک های خیرین گرانقدر، دو نفر از این زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود برگشتند.

 نوروززاده بیان کرد: گروه جهادی شهید جلالی در امورات فرهنگی نیز اقدامات و فعالیت های متعددی انجام می دهد که از جمله ی آن می توان به ساخت و نصب بیلبورد تبلیغاتی در حاشیه میدان شهدا شیروان و نصب بنرهای فرهنگی و هنری در مناسبت های ملی مذهبی در طول سال اشاره کرد.

 وی بیان کرد: عزیزانی که تمایل به هرگونه همکاری با گروه جهادی را دارند می‌توانند با شماره همراه ۰۹۳۹۳۷۱۵۳۸۸ تماس بگیرند و یا کمک های نقدی خود را به شماره کارت گروه  ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۸۸۳۲۸ واریز کنند.

کد خبر 1736558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha