اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش تحریم است

سردار نظری گفت: تحریم نسخه تسلیم بود که حضرت آقا نسخه شفا بخش تحریم را اقتصاد مقاومتی دانستند کارهایی که در بسیج انجام می شود و همه ارکان پای کار آمده اند در سطح خرد و زود بازده است که حاصل فکر و اندیشه حضرت آقا می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، سردار نظری در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان کرمان در جیرفت، گفت: بسیج سازندگی از طریق مهارت آموزی، برگزاری کارگاه های آموزشی، اعطای تسهیلات بانکی و ایجاد صندوق های تعاونی اشتغالزایی می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: روزی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اندیشه حکیمانه نهادهایی مثل بسیج معرفی کرد که در دنیا نمونه ندارد.

وی با بیان اینکه بسیج در ایران و دنیا مایه خیر و برکت است، افزود: صدور تفکر و اندیشه بسیجی در دنیا کارساز است.

سردار نظری بیان کرد: حضرت آقا در سال ۱۳۹۲ بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند:  اقتصاد مقاومتی در واقع مقاوم بودن اقتصاد ما در مقابل تکانه های اقتصادی دنیا است.

وی اظهار کرد: تحریم نسخه تسلیم بود که حضرت آقا نسخه شفا بخش تحریم را اقتصاد مقاومتی دانستند کارهایی که در بسیج انجام می شود و همه ارکان پای کار آمده اند در سطح خرد و زود بازده است که حاصل فکر و اندیشه حضرت آقا می باشد.

سردار نظری عنوان کرد: در راه اندازی صندوق های قرض الحسنه از ابتدا تاکنون بیش از ۲۸۴ هزار نفر عضو این صندوق شده اند، تاکنون ۱۳۸۰ صندوق قرض الحسنه راه اندازی شده که مبلغ بیش از ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی اعطا شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: با طرح های اشتغالزایی بسیج در استان کرمان ۱۲ هزار و ۶۲۷ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده اند.

وی تصریح کرد: نرخ بیکاری در شروع ۱۱/۴ دهم درصد بوده که طرح های اشتغالزایی بسیج باعث کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در استان کرمان شده است که این مهم استان کرمان را در رتبه های برتر کشوری قرار داده است.

سردار نظری گفت: با ورود بسیج سازندگی در رفع موانع تولید ۳۲۰ واحد تولیدی به چرخه تولید برگشته است.

کد خبر 1736596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha