الگوی راهبرد رسانه‌ای در سطح کشور تدوین شود

رضایی با بیان لزوم تدوین الگوی راهبرد رسانه‌ای در سطح کشور گفت: باید از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه تجهیزات حمایت جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سجاد رضایی صبح امروز شنبه ( ۱۱ آذر) در دیدار سخنگوی دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه‌ای و طلاب استان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین اظهار کرد: در فضای کنونی جامعه ما از دشمنان خارجی و برخی بدخواهان دولتی توقع جهاد تبیین نداریم اما متاسفانه جمعی از فعالان عرصه انقلاب و جبهه فرهنگی به جای اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب دستاوردهای نظامی اسلامی را تبیین کنند پُز روشنفکری منتقدانه به خود گرفته‌اند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گلایه کرد: برخی از این افراد به تدبیر برخی از کارشناسان رسانه‌ای که سخن منفی ۷۰ درصد مخاطب را بیشتر جذب می‌کند بیشتر به دنبال جذب مخاطب برای خود هستند و این فضای جهاد تبیین را جدی نگرفتند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری که به سیاه‌نمایی بینجامد فعالیت در جبهه دشمن است، تصریح کرد: در جنگ رسانه‌ای تمام عیار هستیم که دشمن بتواند مردم را ناامید و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

رضایی ادامه داد: ما درگیر جنگ اََبرروایت هستیم که می‌خواهد ناکارآمدسازی نظام را در حوزه‌های مختلف نشان دهد و گاهی برخی فعالیت گروه‌های رسانه‌ای ما تبدیل به تکمیل شدن پازل دشمن می‌شوند و متاسفانه این اتفاق خوبی نیست.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموعه بسیج رسانه و فضای مجازی بسیج استان بر اساس جهاد امیدآفرینی برنامه‌های مفصلی از جمله اردوهای راهیان پیشرفت به همت خانه مطبوعات و استانداری اجرا کردیم.

وی با اشاره به اجرای پویش «خبر امید» در استان، عنوان کرد: تاکنون اجرای بیش از ۲۰۰ پویش در سطح فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای و انتشار اخبار امیدآفرین در سطح استان و ملی را پیگیری کردیم.

رضایی  در ادامه تصریح کرد: رویداد رسانه‌ای جام امید با نگاه تولید محتوای برای امیدآفرینی در سطح استان برگزار می‌کنیم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه الگوی راهبرد رسانه‌ای در سطح کشور تدوین شود، افزود: باید روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی آموزش تخصصی ببینند و از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حوزه تجهیزات حمایت جدی صورت گیرد.

وی گفت: در خصوص اختصاص یارانه مطبوعات و سایت‌های خبری برای استان‌های کم‌برخوردار باید امتیاز ویژه قائل شوند.

رضایی بر ایجاد الگوی راهبردی برای رسانه‌های غیررسمی و فضای مجازی و تربیت نیروهای متخصص رسانه‌ای برای فعالیت در عرصه جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی تأکید کرد.

کد خبر 1736602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha