مقاومت و ایمان فلسطینی‌ها، اینفلوئنسر آمریکایی را مسلمان کرد

اینفلوئنسر و کمدین آمریکایی پس از تأثیرپذیری از تعهد و موضع فلسطینی‌ها در برابر حملات اسرائیل به نوار غزه، مسلمان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « pillarsuk»، «نفرتاری مون»، اینفلوئنسر و کمدین آمریکایی پس از تأثیرپذیری از تعهد و موضع فلسطینی‌ها در برابر حملات اسرائیل به نوار غزه، مسلمان شد.

مون، ۳۵ ساله ساکن تامپا واقع در ایالت فلوریدا در این باره گفت: این شجاعت و ایمان مردم فلسطین بود که مرا به سمت دین اسلام سوق داد.

وی افزود: دیدن همه ویرانی‌هایی که فلسطینی‌ها در آن به سر می‌برند بسیار دردناک است، اما دیدن کسانی که در این خرابی‌ها و ویرانی‌ها  هنوز خدا را صدا می‌زنند، بسیار زیباست.

این اینفلوئنسر آمریکایی گفت: من احساس می‌کنم هر انسانی که فلسطینی‌ها را در شرایطی که از سر می‌گذرانند می‌بیند و شاهد آن است که آنها هنوز می‌توانند ایمان خود را حفظ کنند، باید فکر کند که چگونه این کار را انجام می‌دهند.

«نفرتاری مون» ادامه داد: باید فکر کنیم و ببینیم که چه چیزی باعث شده است، فلسطینی‌ها همچنان خدار ا صدا بزنند و ایمان خود را در چنین شرایطی حفظ کنند.

او فلسطینی‌ها را «قوی‌ترین مردم» که شرایط بسیار سخت را تحمل می‌کنند توصیف کرد و گفت که تا به حال در زندگی‌اش انسان‌هایی مانند آنها ندیده است.

این کمدین آمریکایی گفت که این انعطاف‌پذیری نه تنها از سال‌ها سختی در برخورد با اسرائیل بلکه از چیزی بیشتر ناشی می‌شود که به اعتقاد همان دین اسلام است.

مون افزود: شما می بینید که آنها مادران، پدران، برادران، خواهران به نحوی تمام خانواده خود را از دست می دهند، اما هنوز برای چیزهای کوچکی که دارند شکرگزار هستند.

اینفلوئنسر آمریکایی گفت: مشاهده این صحنه‌ها مرا هم مانند بسیاری دیگر از افراد کنجکاو کرد.

مون با تاکید بر اینکه به دلیل مسلمان بودن همسرش همیشه به اسلام و کتاب مقدس مسلمانان احترام گذاشته است، گفت: احساس می‌کنم شاید برای جنگ در غزه یک موقعیت سرنوشت ساز بود تا در نهایت مسلمان شوم.

وی همچنین گفت: بدیهی است که این وضعیت بالاخره مرا به دین اسلام سوق داد و مرا متعلق به خود کرد.

مون مردم فلسطین را صدا زد و گفت: من می خواهم شما بچه ها بدانید که همه دنیا در حال حاضر برای شما می جنگند.

این هنرمند آمریکایی با ابراز امیدواری برای سلامتی همه مردم به ویژه کودکان فلسطینی گفت: می دانم که در حال حاضر ممکن است تحمل این شرایط سخت باش، اما من واقعا می خواهم شما بچه ها بفهمید که ما همه برای شما دعا می کنیم.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز جمعه اعلام کرد که حملات خود به نوار غزه را در حالی از سر گرفته که آتش بس یک هفته‌ای بشردوستانه به پایان رسیده بود.

این آتش بس در اوایل ۲۴روز  نوامبر به عنوان بخشی از توافق بین اسرائیل و گروه مقاومت فلسطینی حماس برای توقف موقت درگیری ها و حملات در غزه به منظور آزادی گروگان ها و اسیران از هر دو طرف و همچنین ارسال کمک ها آغاز شده بود.

گفتنی است، بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، اکثرا کودکان و زنان، در حملات اسرائیل به نواز غزه از ۷ اکتبر کشته شده اند.

کد خبر 1736656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha