جشن آب در ۳۵ مدرسه بیرجند برگزار شد

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند از برگزاری جشن نخستین واژه «آب» در ۳۵ مدرسه شهر و روستای بیرجند خبر داد و گفت: حدود سه هزار دانش آموز کلاس اولی با روش های صرفه جویی در مصرف آب آشنا شدند.

موسی حسنی- مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به برگزاری جشن واژه آب در ۳۵ مدرسه و آشنایی حدود سه هزار دانش آموز کلاس اولی با روش های صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد.

وی هدف از برگزاری این جشن ها را نهادینه کردن مصرف درست آب بین دانش آموزان اعلام کرد و افزود: جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در ترویج مصرف بهینه در میان دانش آموزان و خانواده ها بسیار موثر است چرا که در این برنامه راه های مصرف درست آب به دانش آموزان یادآوری می شود.

حسنی یادآور شد: در این جشن دانش آموزان به عنوان نگهبانان آب معرفی شده و از آنان خواسته شد تا فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب را به خانواده های خود منتقل کنند.

وی به حضور عروسک قطره آب در همه مدارس که جشن آب برگزار شد اشاره کرد و این اقدام را برای جلب توجه دانش آموزارن و آموزش آن ها مؤثر دانست.

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند یادآورشد: تفاوت جشن آب امسال با سال های گذشته توجه خاص به مدارس روستایی و برگزاری جشن در این مدارس بود و امسال برای نخستین بار این جشن برای دانش آموزان استثنایی نیز برگزار شد.

کد خبر 1736694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha