اجلاسیه شهدای زن طمع دشمنان در جنگ ترکیبی را خنثی می کند

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه شهیده نازقلیچی شهید شاخص شهدای اهل سنت است گفت: برگزاری اجلاسیه های شهدای زن طمع دشمنان نسبت به زنان جامعه اسلامی در جنگ ترکیبی را خنثی می کند.

سرهنگ رحمانی، معاون هماهنگ کننده سپاه گلستان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اجلاسیه های شهدا گفت: هدف از برگزاری اجلاسیه های شهدا به خصوص اجلاسیه شهدای اهل سنت،باید گفت که این اجلاسیه برای اولین بار به میزبانی استان گلستان در شهرستان بندر ترکمن برگزار شد و هدف آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشان دادن رشادت های بانوان سرزمین اسلامی به تمام ملت آزادیخواه ایران است. نقشی که این بانوان در دوران دفاع مقدس  و یا در صحنه های رزم در کردستان به عنوان پیش مرگان ایفا کردند بسیار نقش آفرین بودند  و یا در پشتیبانی از جبهه های دفاع مقدس انصافا بانوان دوشادوش، مردان ایستادگی و از خود گذشتگی کردند و در اعزام شوهران، پدران و پسران خود به جبهه های دفاع مقدس از خود گذشتگی کردند و شاهد این امر تقدیم هفت هزار شهیده والامقام زن به انقلاب اسلامی در طول تاریخ ۴۵ ساله انقلاب است.

وی تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند زحمات بانوان در خانواده و یا در جامعه را به تصویر بکشد. قطع به یقین بانوان ما در دفاع دیروز در دفاع امروز و تحکیم بنیاد خانواده، جنگ های ترکیبی و شناختی با دشمن علیه ملت ما که جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار داده و عملیاتی کرده است. نقش بانوان نقش اساسی و کلیدی است. برای حفظ بنیاد خانواده و تربیت نسل های امروز که می توانند پرچم اسلام، قرآن را به عنوان محور مقاومت و وحدت در سرزمین ایران به دست گرفتند و انشاءالله بهتر از گذشته این رسالت خود را انجام می دهند.

وی در مورد هدف اجلاسیه شهدای اهل سنت در حمایت از شهدای غزه اظهار کرد: ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام و محور جبهه مقاومت قطعا در موضوع انسجام میان جبهه مقاومت و راهبری کلان این جبهه نقش اساسی دارد و ما در این دوران اخیر شاهد آن بودیم که رژیم غاصب صهیونیستی با همراهی آمریکا و دخالت مستقیم آن در کشتار زنان، کودکان و حمله به بیمارستان ها دل هر مسلمانی را به درد آورده است و ما از برگزاری اجلاسیه هایی از این دست به تمام آزادی خواهان به خصوص زنان و کودکان این پیغام را می رسانیم که ما تا آخرین نفس و قطره خون در حمایت از آنها در حوزه های معنوی و مادی هر آنچه از دست زنان و مردان در ایران اسلامی بربیاید، کوتاهی نخواهند کرد.

سرهنگ رحمانی در مورد برگزاری اجلاسیه شهدای زنان و سنت تصریح کرد: این اجلاسیه از یک ماه قبل برنامه ریزی شده و استان گلستان به عنوان میزبان این اجلاسیه معرفی شده است. در ذیل این اجلاسیه ۴۵ ویژه برنامه و پیش اجلاسیه با محوریت نقش زنان در عرصه ها و حوزه های مختلف در سطح استان گلستان اجرا شد و جریان سازی بسیار خوبی اتفاق افتاد و از ۱۳ آبان تا به امروز قریب به ۴۵ عنوان برنامه در سطح کلان ویژه بانوان برگزار شد.

وی ادامه داد: استان گلستان افتخار آن را دارد که ۳۸ شهیده زن را تقدیم انقلاب کرده است که ۲۴ نفر از این تعداد اهل سنت هستند که شاخص این شهدا شهیده مرجانه نازقلیچی است که به عنوان فرماندار فقید بندر ترکمن انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب و برجسته شهیده نازقلیچی حج نیابتی بود که به نیابت از رهبر انقلاب انجام دادند که به عنوان یک سرمشق و الگو برای بانوان است که در هر قوم و هر قبیله ای باشند، این امر نشان از ولایت پذیری و ولایت مداری بانوان است.

وی گفت: یکی از اهدافی که ذیل این اجلاسیه ها علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دنبال می شود، معرفی زن به عنوان یک الگو را برجسته کردیم، زنی که امروز مورد طمع دشمنان و بدخواهان انقلاب قرار گرفته است. ما تلاش کردیم با معرفی الگوی زن مسلمان به سمت خنثی کردن طرح ها و نقشه های دشمن در جنگ ترکیبی پیش برویم.

کد خبر 1736698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha