بخش کودک کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب تجهیز و بهسازی شد

احمدی گفت: در راستای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به کودکان، بخش کودک کتابخانه های عمومی شهرستان خنداب تجهیز و بهسازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،میلاد احمدی با اشاره به تجهیز و بهسازی بخش کودک کتابخانه های عمومی شهرستان خنداب گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات کتابخانه ای به ویژه در حوزه کودک و نوجوان، بهسازی و تجهیز بخش کودک کتابخانه عمومی معراج شهر خنداب، کتابخانه عمومی ادیب الممالک شهر جاورسیان و کتابخانه عمومی توحید روستای اناج و کتابخانه عمومی فرهنگ روستای آقداش شهرستان خنداب با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خنداب با اشاره به اینکه یکی از مهمترین امور در تربیت کودکان، آشنایی و انس کودک در سنین کودکی با کتاب و کتابخوانی است، خاطر نشان کرد: این مهم منجر به عادت مطالعه در سنین بزرگسالی می شود.

بخش کودک کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب تجهیز و بهسازی شد


وی با تاکید بر اینکه بخش کودک کتابخانه نقش مهمی در علاقه مندی کودکان به مطالعه، کتابخوانی و افزایش آگاهی کودکان دارد، اضافه کرد: شاداب سازی و ایجاد محیطی جذاب برای کودکان از اولویت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.


احمدی ادامه داد: در همین راستا و با حمایت‌های فرمانداری شهرستان خنداب، از محل تملک دارایی‌ها و اعتبارات کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام به خریداری تجهیزات تخصصی بخش کودک برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان خنداب شد.


رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خنداب گفت: تغییر چیدمان، بهبود فضاسازی، افزودن ۱۷ عدد قفسه کتاب کودک، ۵ عدد میز کودک، ۳۰ عدد صندلی، تلویزیون هوشمند، بهبود سیستم گرمایش و سرمایش و خرید یک دستگاه رایانه از اقدامات صورت گرفته در زمینه تجهیز بخش کودک کتابخانه بوده است.

کد خبر 1736716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha