حل مشکلات وجبران عقب افتادگی‌ها در دستور کار دولت سیزدهم

مخلص الائمه گفت: دولت سیزدهم در حال حل مسائل، مشکلات و جبران عقب افتادگی‌های گذشته و کمک به مردم است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، به‌ نقال از روابط عمومی استانداری، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی و حوزه مدیریت شهری اراک با حضور دکتر مخلص الائمه و جمعی از مدیران، در مسجد امام رضا (ع) کوی شهدای صفری برگزار شد.

فرزاد مخلص‌الائمه، در جمع اهالی کوی شهدای صفری، با تاکید بر اینکه حل مسائل و مشکلات مردم از اولویت های کاری دولت است، گفت: رویکرد دولت مردمی آیت الله رئیسی تغییر رویکرد پشت میز نشینی به حضور بدون واسطه، مستقیم و بدون تکلف بین مردم است. 


استاندار استان مرکزی، افزود: اگر مدیری در این دولت تعطیلی داشته باشد این مدیر قرابتی با دولت سیزدهم ندارد چراکه مدیران باید بدون تعطیلی و وقفه در خدمت حل مشکلات مردم باشند.

حل مشکلات وجبران عقب افتادگی‌ها در دستور کار دولت سیزدهم

وی عقب افتادگی‌های متراکم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تعطیلی ۱۰ ساله در حوزه اقتصاد و عقب افتادگی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری را از جمله مسائلی دانست که این دولت با آن مواجه است، ادامه داد: برخی مشکلات ریشه‌های چند دهه‌ای دارند اما به تأکید رئیس جمهور برای این دولت مهم نیست مسائل و مشکلات در چه دوره و توسط چه کسانی به وجود آمده لذا اگرچه مدیران فعلی باعث ایجاد مسائل نبوده‌اند ولی برای حل آن مسئول هستند.


این مقام ارشد استان در ادامه با بیان اینکه مسائل منطقه شهدای صفری اراک بعضا قدیمی و درهم تنیده و عمدتا ناظر به عدم رعایت ضوابط شهرسازی و توسعه است، اظهار داشت: این کارها بدون توجه به زیرساخت‌های شهرسازی صورت گرفته است و امروز باید به صورت جهادی در راستای رفع این مشکلات تلاش کنیم. 

مخلص الائمه یکی از مشکلات این منطقه را پایین بودن سرانه آموزشی و کمبود مدرسه دانست و گفت:در این راستا بازدیدها و بررسی‌های متعددی به عمل آمده که درصدد هستیم با تهیه زمین و کمک خیرین بتوانیم این سرانه را ارتقا دهیم.

کد خبر 1736731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha