راهبرد دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی، جنگ شناختی است

رییس شورای فرهنگی عمومی شهرستان شیروان گفت: راهبرد دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، جنگ شناختی است و در جنگ شناختی مردم و جوانان باید آگاه و هوشیار باشند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، رییس شورای فرهنگی عمومی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دشمن با ایجاد شبهات به جنگ با ایمان و اعتقاد مردم و جوانان رفته است.

 وی با بیان اینکه دشمن با سیاه نمایی به جنگ امید مردم و جوانان رفته است، خاطرنشان کرد: دشمن با القاء ما نمی‌توانیم به جنگ اعتماد مردم رفته، اسرائیل با سانسور گسترده خبری سعی می‌کند مشکلات اقتصادی، آشفتگی شهرها، و آوارگی و فرار مردم خود را پنهان کند، در حالی که شواهد از اوضاع وخیم این رژیم گواهی می‌دهد.

 حجت الاسلام تکمیلی پیروز قطعی در نبرد غزه را مردم فلسطین دانست و عنوان کرد: بعد از اینکه طوفان الاقصی آبرو و هیمنه خود ساخته رژیم صهیونیستی را فروریخت و حتی بعد از کشتن ۱۵ هزار نفر و جنایات زیاد هم نتوانست شکست خود را بپوشاند.

امام جمعه شیروان بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه بعد از واقعه طوفان الاقصی به هیچکدام از خواسته‌های خود نرسید و در حمله به بیمارستان‌ها شقاوت خود را نشان داد و آنچه که روحیه مردم کشور ما و جهان را جریحه دار کرد، شهادت ۱۵ هزار نفر و ۳۵ هزار مجروحی است که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: آن رژیم، عملیات طوفان الاقصی را در حکم رویداد ۱۱ سپتامبر به مردم جهان معرفی کرد تا مردم جهان را در مقابل فلسطینیان قرار دهد، ولی نتوانستند در روحیه مردم غزه تأثیر بگذارند.

کد خبر 1736793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha