قاریان قرآن در چهارمحال و بختیاری ساماندهی می شوند

طرح مسجد پایگاه قرآن با هدف ساماندهی قاریان قرآن به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، طرح مسجد پایگاه قرآن با هدف ساماندهی قاریان قرآن به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی در قالب طرح «مسجد، پایگاه قرآن»، و مردمی سازی اجرای این طرح مورد تأکید و توجه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است که برای تقویت اجرای این طرح فراخوان قاریان انجام می شود.
  
با توجه به اینکه یکی از راه حل های موثر برای انسجام بخشی به برنامه های قرآنی در مساجد اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» است، در این فراخوان از قاریان استان درخواست شده است با ثبت نام خود برای تقویت و ساماندهی اجرای این طرح در برپایی کرسی‌های تلاوت مجلسی مستمر، ایجاد محافل قرآنی، جلسات سنتی قرآن، جلسات آموزشی روخوانی، روانخوانی، حفظ و... در مساجد، این ستاد را یاری کنند.
 قاریان محترم استان چهارمحال و بختیاری می توانند با ثبت نام در نشانی survey.porsline.ir/s/do۱w۱Pb تداوم و نظم و انسجام در اجرای برنامه‌های قرآنی را به مساجد استان هدیه نمایند.
کد خبر 1736828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha