طرح «جهاد آموزشی-علمی» در کانون «الزهرا(س)» جهرم برگزار می‌شود

حضوری از برگزاری طرح «جهاد آموزشی-علمی» به منظور تقویت بنیه درسی و علمی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» جهرم خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: توجه به تحصیل و تقویت بنیه علمی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری «الزهرا(س)» شهرستان جهرم بوده و همواره بچه های مسجد را تشویق و ترغیب به این امر کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) افزود: این کانون در راستای تحقق این مهم در نظر دارد به صورت منظم به برگزاری کلاس های تقویت درسی ویژه بچه های مسجد اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه تحت عنوان «جهاد آموزشی-علمی» در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود، بیان کرد: بچه های مسجد و دانش آموزان علاقمند به شرکت در کلاس ها می توانند با نام نویسی در این کلاس های حضور پیدا کنند.

حضوری با اشاره به اینکه کلاس های تقویتی درسی ویژه مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می شود، گفت: در مقطع ابتدایی و پایه های پنجم و ششم دروس ریاضی و علوم، مقطع متوسطه اول دروس ریاضی، علوم، زبان و عربی و مقطع متوسطه دوم در حال حاضر زبان خارجه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه هر جلسه کلاس ۲۰ هزار تومان تعیین شده است، ادامه داد: کلاس ها به صورت یک ساعت و نیم و در کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) برگزار می شود.


 

کد خبر 1736834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha