لزوم همراهی هیات امنا با بچه های مسجد

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه متاسفانه تعدادی از هیات های امنا مساجد در فعالیت فعالان فرهنگی مساجد اختلال ایجاد می کنند، گفت: هم گرایی بسیج، کانون های فرهنگی هنری و هیات امنا با هدف حضور فعال در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی مورد انتظار رهبری است که باید مورد توجه همگان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید داوود موسوی- امام جمعه چالوس در نشست با حجت الاسلام محمد ترابیان، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به اهمیت هم گرایی ارکان مسجد برای تقویت فعالیت های مسجدی اشاره و اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان ها یک ظرفیت برای تقویت مصلی های نمازجمعه محسوب می شوند.

وی به مشکلات هیات امنا در برخی مساجد استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه تعدادی از هیات های امنا مساجد در فعالیت فعالان فرهنگی مساجد اختلال ایجاد می کنند که زیبنده نیست.

حجت الاسلام موسوی ضمن تحسین فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در تقویت و ارتقای باورها و اعتقادات دینی اقشار مختلف به ویژه نسل نو ایفا می کنند،گفت: فعالیت های مساجد نباید به برنامه های مناسبتی و تقویمی نظیر برگزاری مراسم ادعیه خوانی و ختم و... خلاصه شود.

لزوم همراهی هیات امنا با بچه های مسجد

وی برلزوم پویایی ارکان مسجد برای تقویت فعالیت های مساجد تاکید کرد و خاطرنشان شد: هم گرایی بسیج، کانون های فرهنگی هنری و هیات امنا با هدف حضور فعال در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی مورد انتظار مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه فعالان فرهنگی مسجد باشد.

حجت الاسلام موسوی به اهمیت حضور میدانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سطح کانون های مساجد شهرستان چالوس اشاره کرد و گفت: می طلبد نمایندگی منطقه ویژه کانون های استان علاوه بر حضور در تنکابن در سایر شهرستان های غرب استان حضور یابد.

وی به پویایی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع چالوس اشاره کرد و خواستار حمایت از فعالیت کانون های مساجد در این شهرستان شد.

کد خبر 1736898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha