آغاز رویداد قرآنی «آوای آسمانی» در بندر آستارا

خالقوردی‌پور از آغاز رویداد قرآنی «آوای آسمانی» ویژه مدارس غیردولتی و هیئت‌امنایی در بندر آستارا خبر داد.

بیژن خالقوردی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: رویداد قرآنی «آوای آسمانی» در ۸۰ مدرسه غیر دولتی و ۲ مدرسه هیئت امنایی بندر آستارا برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرآنی موجود در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی از اهداف اصلی رویداد قرآنی «آوای آسمانی» است، افزود: شکوفاسازی استعدادهای قرآنی و تشویق دانش‌آموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن و همچنین تجلیل از نخبگان قرآنی دانش‌آموز مدارس غیردولتی و هیئت امنایی از اهداف دیگر برگزاری این رویداد است.

وی تصریح‌کرد: در قالب اجرای این رویداد از قاریان و حافظان قرآنی مدارس غیردولتی و هیئت امنایی نیز تجلیل و قدردانی می‌شود.

خالقوردی‌پور با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه قرآن، عترت و نماز در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی در حال انجام است، گفت: با کمک واحد قرآن، عترت و نماز اداره، مؤسسان، مدیران و سایر عوامل اجرایی مدارس، شاهد پویایی بیشتر مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی در مسائل فرهنگی و پرورشی هستیم و این مسیر باید با قوت ادامه یابد.

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا بهره‌گیری از همه فرصت‌ها در راستای ترویج فرهنگ قرآن را یک ضرورت دانست و از متولیان امر خواست در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کد خبر 1736928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha