مسابقه انشاء‌نویسی پرسش مهر در کردستان برگزار می‌شود

خسروی گفت: مسابقه انشاء نویسی پرسش مهر ریاست جمهوری در استان کردستان ویژه سوادآموزان برگزار می شود.

گلبهار خسروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: پویش مسابقه فرهنگی آموزشی انشا نویسی  ویژه سوادآموزان دوره انتقال و خانواده های آنها در استان برگزار می شود.

 وی خاطرنشان کرد: سواد آموزان این دوره می توانند با مشارکت خانواده های خود نسبت به تهیه و تنظیم انشا اقدام و از نحوه نگارش به همراه خانواده تصویر تهیه نموده و در مسابقه شرکت نمایند.

وی با اشاره به اینکه سه موضوع برای مسابقه در نظر گرفته شده است، افزود:سواد آموزان می توانند با انتخاب یکی از موضوعات در این مسابقه مشارکت کنند.

خسروی زمان برگزاری مسابقه را هفته سواد آموزی و از تاریخ دوم تا هفتم دیماه ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: بعد از جمع آوری انشاهای سوادآموزان توسط آموزش دهندگان و تصحیح آن، لیست شرکت کنندگان و انشاهای برتر هر کلاس به ادارات سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق تحویل و اطلاعات سواد آموزان شرکت کننده در مسابقه در سامانه سواد آموزی ثبت خواهد شد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: برترین انشاهای کلاس در ادارات سواد آموزی شهرستانها و مناطق بررسی و حداکثر ۱۰ درصد از نمونه های برتر هر شهرستان و منطقه به معاونت سوادآموزی استان ارسال و ضمن بررسی، ۳ نفر برتر به طور میانگین در سطح هر شهرستان و منطقه انتخاب و از آنان تقدیر خواهد شد.

به گفته وی ۱۵ درصد انشای برتر از بین انشاهای دریافتی کل شهرستانها و مناطق بررسی و انتخاب و از آنان به عنوان نفرات برتر استان تقدیر و حداکثر ۱۰ انشای برتر استانی و تصاویر پویش خانوادها برای بررسی و انتخاب نفرات برتر ملی به سازمان نهضت سواد آموزی ارسال می شود.

کد خبر 1737001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha