مجموعه اشعار بی نقطه «گوهر دل» منتشر شد

جوانمرد گفت: مجموعه شعر بدون نقطه به دوزبان ترکی و فارسی تحت عنوان «گوهر دل» یکی از شاهکارهای ادبیات معاصر ایران به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد جوانمرد، با اشاره به اینکه، کتاب مجموعه شعر؛ اشعار بی نقطه ی استاد ولی اله صفری شاعر و ادیب اهل شهرستان زرندیه، با عنوان «گوهر دل» به چاپ رسید، گفت: این کتاب در قطع وزیری، ۲۹۴ صفحه و توسط انتشارات نیک خرد تهران به چاپ رسیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در ادامه افزود: اشعار این کتاب در موضوعات آئینی، عرفانی و اجتماعی بوده که به دو زبان فارسی و ترکی سروده شده اند.

وی ادامه داد: طراحی جلد این کتاب توسط مریم نیک بخش صورت گرفته و مقدمه آن هم توسط دکتر عباسعلی وفایی استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی نوشته شده است.

جوانمرد در ادامه خاطر نشان کرد: اشعار این مجموعه که در نوع خود کم نظیر می باشد عموما در قالبهای غزل، دوبیتی، رباعی، ترکیب بند، ترجیع بند، مسمط، مستزاد و مثنوی می باشد.

حاج ولی اله صفری اهل روستای تقلیدآباد بخش زاویه شهرستان زرندیه، متولد ۴ خرداد ۱۳۳۲ بوده و بیش از۵۰ سال است که دستی به قلم داشته و سالهاست اهالی این شهرستان از اشعار این استاد فرهیخته که در هنر خوشنویسی هم تبحر دارد بهره مند می باشند.

کد خبر 1737057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha