رویداد «جام رسانه امید» در شیراز برگزار می‌شود

رضایی گفت: رویداد «جام رسانه امید» در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت، جهاد امید ویژه خبرنگاران استان فارس برگزار می شود.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار شبستان از فارس گفت: رویداد «جام رسانه  امید» در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت، جهاد امید ویژه خبرنگاران استان فارس برگزار می شود.

وی به شاخص های ارزیابی آثار در این رویداد اشاره کرد و افزود: حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدید، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب ملاک و شاخص های این رویداد رسانه ای است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس بیان کرد: این رویداد در قالب های تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، پوستر و اینفوگرافیک  کلیپ موبایلی فراخوان داده شده و شرکت‌کنندگان در یک رقابت ۲۴ ساعته به فعالیت و مسابقه می‌پردازند.

رضایی با اشاره به اینکه منتخبان رویداد جام رسانه امید به مرحله کشوری وارد و مرحله نهایی آن در تهران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این جام با رویکرد دیدن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و در قالب تیمی یا انفرادی برگزار می شود.

وی اظهار کرد:  شرکت‌کنندگان در این جام به تولید محتوا می‌پردازند و کسانی که بیشترین بازدید، بیشترین واکنش مردمی و یا بیشترین تحلیل احساسی مثبت را بر اساس نگاه امیدآفرینی داشته باشند، انتخاب و به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: رویداد جام رسانه امید دوم و سوم دی ماه  پارک علم وفناوری شیراز واقع در شهرک آرین برگزار می شود.

کد خبر 1737059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha