دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با آیت‌الله حسینی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور دقایقی قبل با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت های ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف، گفت: مردم استان حضور ارزشمندی در عرصه های مختلف داشته و دارند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی» با اشاره به پویش مردمی «حریفت من هستم»، افزود: مردم در این پویش تلاش کردند تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ میلیون نفر در این پویش ثبت نام و آمادگی مبارزه با اسرائیل را اعلام کردند، گفت: اسماعیل هنیه از قول مردم غزه راه اندازی این پویش را باعث امیدواری مردم این منطقه دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه مجالس پر رونقی در زمینه های فرهنگی در استان برگزار می شود، گفت: اجتماعات بسیار خوبی در ایام فاطمیه و اربعین حسینی نیز برگزار شد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم تلاش ها و توطئه های دشمنان حضور فعالی در عرصه های مختلف دارند.

وی گفت: دشمنان تلاش بسیاری برای ناامیدی مردم انجام می دهند ولی مردم با حضور خود در همه فعالیت ها و عرصه های ملی و انقلابی این تلاش ها را خنثی می کنند.

کد خبر 1737061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha