افزایش مشارکت در انتخابات اسفندماه با برنامه های عملیاتی در دستور کار است

فرماندار کرمان گفت: مشارکت در انتخابات اسفندماه به جهت اتفاقات اخیر منطقه مهم است که برای افزایش سطح مشارکت هم برنامه عملیاتی خواهیم داشت و گروه هایی که می توانستند در این امر مداخله داشته باشند مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بابایی، دوشنبه(۱۳ آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات اسفندماه گزارشی از وضعیت ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه کرمان و راور داد و گفت: ۲۹نفر معادل ۱۵ و نیم نفر داوطلبان در هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند شدند.

فرماندار کرمان با بیان اینکه برای سلامت و امنیت انتخابات جلسات متعددی با مجموعه های ذیربط برگزار کردیم؛ افزود: لیست عوامل اجرایی انتخابات هفته آینده مشخص می شود و قریب به ۵۰۰ شعبه اخذ رأی معادل یک پنجم کل شعب استان، در حوزه اصلی انتخابیه کرمان و راور مستقر می شود.

وی عوامل برگزارکننده انتخابات در شهرستان کرمان و راور را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و از افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رأی خبر داد و اظهار کرد: مشارکت در انتخابات اسفندماه به جهت اتفاقات اخیر منطقه مهم است که برای افزایش سطح مشارکت هم برنامه عملیاتی خواهیم داشت و گروه هایی که می توانستند در این امر مداخله داشته باشند مشخص شدند تا مشارکت وضعیت مناسب‌تری داشته باشد تا ۱۱ اسفند یک جشن پرشور سیاسی برگزار شود.


فرماندار کرمان از آغاز رسمی جلسات مختلف برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در میان اقشار مختلف مردم از هفته آینده خبر داد.


وی در بخش دوم سخنانش به مسئولیت فرمانداری کرمان در کمیته های عمرانی و ایمنی ستاد چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم اشاره و نکاتی اجمالی در این باره بیان کرد.

کد خبر 1737075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha