پیروزی فلسطین ثبت و تغییر نخواهد کرد

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه این جنگ با هر شکلی که ادامه یابد، پیروزی فلسطین ثبت و تغییر نخواهد کرد گفت: فلسطین توطئه های شیطانی اسراییل را در دنیا خنثی کرده و یک اقتدار همراه با مظلومیت را به جهانیان به بهترین شکل ممکن نشان می دهد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرلشکر سید رحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از منتخبین و تیم قرآنی اعزامی آجا به مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح با سلام و درود به ارواح شهدای غزه شهر مقاومت و نماد ایستادگی و مظلومیت گفت: عملیات طوفان الاقصی به فرموده رهبر انقلاب ترمیم ناپذیر است که دلایل متعددی دارد از جمله اینکه پوشالی بودن خانه عنکبوت را به عیان به همگان نشان داد و پس از قریب به ۷۵ سال رزمندگان عملیات آفندی انجام دادند.

فرمانده کل ارتش افزود: این ایستادگی قریب به ۶۰ روز است که ادامه دارد و از ۱۵ مهر تا امروز این مقاومت در برابر ظلم و جنایات بی سابقه رژیم نامشروع غاصب صهیونیستی آغاز شده و از باب رسوایی و بی آبرویی او و آمریکا و جنایات آنها نقاب دروغین مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و کودک را برداشت.

وی گفت: سالها استکبار با مافیای رسانه ای سعی می کرد چهره ای برای خود بسازد و این عملیات نقاب او را فرو کشید و چهره کریه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در برابر جهانیان برملا کرد.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: در این عملیات بیش از ۷۰۰ کودک و هزاران زن و مرد بی دفاع توسط رژیم منحوس و نجس اسراییل به شهادت رسیدند و آمریکایی ها کارگردانی جنایات و نسل کشی در این سرزمین را بر عهده دارند و جنایات بزرگی با دست آنها رقم خورده است و با از دست رفتن جان هزاران مظلوم در دنیا تحولات زیادی رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه رژیم اسراییل بویی از انسانیت نبرده است، گفت: حمایت آمریکا از اسراییل این جنایت را ادامه دار کرده است. این جنگ با هر شکلی که ادامه یابد، پیروزی فلسطین ثبت و تغییر نخواهد کرد. فلسطین توطئه های شیطانی اسراییل را در دنیا خنثی کرده و یک اقتدار همراه با مظلومیت را به جهانیان به بهترین شکل ممکن نشان می دهد که مظلومی مقتدر و توانمند یعنی چه.

وی گفت: طوفان الاقصی پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کرد و رژیم صهیونیستی روز به روز به زوال و نیستی نزدیک می شود و مستکبران عاقبت باید به سخن حق رهبر معظم انقلاب گردن بنهند و فلسطین به صاحبان واقعی آن برگردانده شود و حداقل کار مهم محاکمه جنایتکاران و سردمداران این جنایت است.

وی با اشاره به حضور در جمع فعالان قرآنی تصریح کرد: حضور در جمع فعالان و افتخارآفرینان قرآن ارتش بسیار روحیه بخش و نشاط آور است و مایه مباهات و شکر دارد. ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب در بسیاری از عرصه های علمی، نظامی و قرآنی خوش درخشید و آینده ای روشن برای رسیدن به سایر قله های عزت را با تمسک به قرآن که هدیه خداوند به انسان و معجزه پیامبر اعظم (ص) است در پیش دارد.

وی تصریح کرد: شکر خدا ارتش با تمسک به نگاه امامین انقلاب به این رکن مهم اقتدار نظام اسلامی در سایه پیروی از سیره اهل بیت (ع) احیا و زنده شده است.

وی ادامه داد: ارتش پس از انقلاب به گفته رهبر انقلاب پدیده جدیدی است و موفق شده در حوزه های مختلف دستاوردهای بی شماری را کسب کند. بعد از پیروزی انقلاب در حوزه های رزمی، اطلاعات، خودکفایی، مردم یاری و آموزش به موفقیت های زیادی دست یافته است که یکی از این دستاوردها گسترش و تعمیق معارف قرآنی است.

ارتش در اوایل انقلاب ضمن حضور تعیین کننده در مرزهای کشور و مقابله با ضد انقلاب و تجزیه طلب ها اولین سازمان فعال در حوزه قرآن نیروهای مسلح بود. امروز هم در سایه سیره ائمه معصومین برنامه خود را ادامه می دهد.

وی گفت: ترویج فرهنگ انس با قرآن یک وظیفه انقلابی و سازمانی برای همه ما است که در بحث های مختلف مسئولیت داریم و فراگیری این مفاهیم مستحکم ترین پشتوانه برای پیشرفت، تاب آوری، اقتدار و توان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: قرآن یاری بخش انسان در سختی ها است و ورودی دروازه علم آموزی و رسیدن به سعادت بشر است که باید در زندگی شخصی و جامعه جایگاه خاص خود را پیدا کند تا بتوانیم مطابق معیارهای قرآنی تربیت را در تمام حالات متعهد و عامل به قرآن باشیم.

وی با بیان اینکه هر جا سخن از فهم و عمل به قرآن است حتما باید به سیره نبوی توجه شود، اظهار داشت: با طرح هایی همانند مصباح، هم افزایی برنامه ها و اقدامات معنویت افزا، توجه به نهج البلاغه اقدامات بسیاری شده که جای شکر و تقدیر دارد.

وی گفت: این جلسه گرامیداشت جهش قرآنی ارتش در سال های اخیر و کسب رتبه اول خانواده در نیروهای مسلح در چهار سال پی در پی است و شاهد رشد چشمگیر قرآن در خانواده ها در سال های جاری است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر بزرگداشت قهرمانان قرآنی یادآور شد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند اگر بخواهیم قرآن فراگیر باشد، باید علاوه بر در اوج بودن قرآن قهرمانان قرآنی را احترام کنیم. بر همین اساس ارتش جمهوری اسلامی ایران گسترش قرآن آموزی، عمومی سازی قرآن، توجه به الگوسازی، معرفی الگوهای قرآنی به جامعه و قهرمان پروری قرآنی در سطوح بین المللی و داخلی و برنامه ریزی برای رسیدن به حد نصاب تربیت حافظان را مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به اسکان خانواده های غیر ساکن خارج از شهرک های ارتش گفت: باید برای این خانواده ها نیز برنامه های منسجم در امور قرآن تعریف شود. ما ایمان داریم که نفوذ قرآن در قلب و جان ما ارتش را در برابر توطئه جنگ نرم دشمن مستحکم تر می کند.

کد خبر 1737089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha