تفاهم نامه تولید مستند مسجد پایگاه قرآن منعقد شد

مجید خوبی زاده گفت: تفاهم نامه تولید مستند گزارشی جلسات مسجد پایگاه قرآن و نماهنگ اذان با کانون فرهنگی هنری مصباح منعقد شد.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: تفاهم نامه تولید مستند گزارشی جلسات مسجد پایگاه قرآن و نماهنگ اذان با کانون فرهنگی هنری مصباح منعقد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در این باره، افزود: کانون مصباح یکی از کانون های شاخص سطح مساجد جنوب کرمان است که به طور به ویژه در عرصه فیلم سازی فعالیت دارد.

وی بیان کرد: با توجه به تخصص و تجربه ای این کانون فرهنگی هنری در تولید مستند یار مهربان، پیک کتاب رسان، برای حسین (ع) و غیره داشته، ساخت مستند گزارشی جلسات مسجد پایگاه قرآن و نماهنگ اذان نیز به این کانون محول شد.

خوبی زاده ابراز کرد: قرار است گزارشی جلسات مسجد پایگاه قرآن و نماهنگ اذان از صدا و سیما پخش شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگی دینی و کادر سازی، توانمندسازی و هدایت ظرفیت­ های موجود مردمی به سمت اهداف بلند استقرار ارزش­ های دینی بخشی از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این تفاهم نامه ساخت گزارشی جلسات مسجد پایگاه قرآن و نماهنگ اذان با رویکرد استفاده بهینه از اعتبارات و امکانات وزارتخانه­ ها، سازمان­ ها، و نهادهای دولتی و غیردولتی که امکان بهره وری فرهنگی در حوزه مساجد را دارند منعقد شد.

خوبی زاده عنوان کرد: هدف دیگری که این تفاهم نامه دنبال می کند، عمل به منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حرکت در مسیر اصول و سیاست­ های فرهنگی کشور و همچنین سند تحول کانون­ های فرهنگی هنری مساجد در افق ۱۴۱۴ است.

کد خبر 1737182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha