فرماندهان پایگاه های بسیج مراقب سوء استفاده برخی نامزدهای انتخاباتی باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج مراقب سوء استفاده های احتمالی برخی کاندیداهای انتخابات مجلس از مجموعه بسیج باشند چراکه بسیج حق ورود مستقیم و حمایت از کاندیداها را ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام سید حبیب سجادی نسب، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان در دیدار فرماندهان پایگاه های بسیج روستاهای بخش مرکزی شیروان در حوزه شهید رجایی زیارت اظهارکرد: در سال ۱۴۰۲ که سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است یکی از اولویت های برنامه ای ما بحث نشست های بصیرتی و جهاد تبیین برای بسیجیان و عموم مردم است.

وی تصریح کرد: بسیج و سپاه هیچگاه به صورت مصداقی از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد و صرفا به بیان شاخص های کاندید انقلابی و کارآمد می پردازد و پایگاه های بسیج تمام همت و تلاش خود را در جهت حمایت از مردم و انجام امورات جهادی در روستاها قرار دهند.

 وی با بیان اینکه امروز بسیج خود را به عنوان خادم مردم می داند و در ابعاد مختلف به دنبال حل مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: بسیج امروز با تبیین درست حقایق جامعه و جهان بایستی شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده را فراهم کند چراکه بسیج همواره در تمام عرصه ها با اقتدار و در جهت خدمت به مردم گام برداشته و این را وظیفه خود دانسته و به آن افتخار می کند.

 حجت الاسلام سجادی نسب با اشاره به اقدامات گروه های جهادی این شهرستان عنوان کرد: بسیج و سپاه با اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار کارهای عمرانی خوبی را به اتمام رسانده و بسیاری از طرح های سازندگی در دست اجراست که سعی خواهیم کرد هر چه زودتر به اتمام برسد تا مردم از خدمات آن برخوردار شوند.

 شایان ذکر است؛ در این برنامه معاونت‌های عقیدتی، سیاسی، نظارت و روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه برنامه های ابلاغی خود در سطح حوزه و پایگاه‌های بسیج را تشریح کردند.

کد خبر 1737195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha